در حال بارگذاری ...

انجام ۳ مورد رفع تصرف از اراضی دولتی در استان خراسان شمالی طی دی ماه سال جاری

با توجه به اینکه زمین خواران و متصرفین در این روزها تصرف اراضی دولتی به حداکثر رسانده‌اند ، ما نیز با تمام توان حفاظت از زمین های دولتی را به حداکثر رساندیم و توانستیم در این زمینه موفق شویم .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، فرمانده یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی خراسان شمالی از انجام ۳ مورد رفع تصرف از اراضی دولتی توسط این یگان در دی ماه ۹۹ خبر داد .

سرهنگ علی جهانی با اشاره به رفع تصرفات انجام گرفته در دی‌ماه اظهار داشت :‌ مجموع این  ۳ مورد که یک مورد خلع ید و اجرای احکام قطعی به مساحت ۱۲۰۰۰ متر مربع و به ارزش ۳۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال (سی میلیارد ریال) و ۲ مورد دیگر نیز رفع تعرض فوری به مساحت ۱۲۰۰۰ متر مربع و به ارزش ۷،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال (هفت میلیارد ریال) بوده که در مجموع ارزش ریالی آن ۳۷،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال (سی و هفت میلیارد ریال) و به مساحت ۲۴۰۰۰ متر مربع است .

 سرهنگ جهانی خاطر نشان کرد : یک مورد اجرای حکم خلع ید و یک مورد رفع تعرض فوری در شهرستان بجنورد و یک مورد رفع تعرض فوری در شهرستان شیروان انجام پذیرفت .

فرمانده یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی خراسان شمالی در پایان تصریح کرد : با توجه به اینکه زمین خواران و متصرفین در این روزها تصرف اراضی دولتی به حداکثر رسانده‌اند ، ما نیز با تمام توان حفاظت از زمین های دولتی را به حداکثر رساندیم و توانستیم در این زمینه موفق شویم .




مطالب مرتبط

شهروندان قبل از هرگونه اقدام به خرید اراضی در محدوده و حریم شهرهای تابعه ؛ برای اطمینان از ماهیت ملک مورد نظر مراتب را از طریق معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان استعلام کنند ، تا مورد سوء استفاده افراد سود جو و فرصت طلب قرار نگیرند .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت : یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی خراسان شمالی در سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۰ هکتار از اراضی ...

|

نیروهای یگان حفاظت در تمام استان‌های کشور و به صورت شبانه‌روزی در حال حفاظت از اراضی دولتی هستند و عملکرد این نیروها بیشتر جنبه پیشگیرانه دارد .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از موافقت با الحاق ۳۶ هکتار به محدوده شهرهای اسفراین ، شیروان و زیارت در راستای نهضت ملی ...

|

در جلسه کمیسیون ماده پنج شهر بجنورد تعداد ۲۴ پرونده در خصوص درخواست‌های تغییر کاربری ، افزایش سطح اشغال و تراکم جهت احداث واحدهای مسکونی تصمیم گیری شد .

|

نظرات کاربران