در حال بارگذاری ...
  • برگزاری مراسم معارفه سرپرست دفتر مدیرعامل و روابط‌عمومی سازمان ملی زمین و مسکن

    در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس از تلاش‌ها و خدمات علی ثباتی مدیرکل سابق دفتر مدیرعامل و روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن تقدیر شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل و سرپرست دفتر مدیرعامل و روابط عمومی میرسجاد سید اشرفی به عنوان سرپرست دفتر مدیرعامل و روابط عمومی این سازمان منصوب و از خدمات علی ثباتی مدیرکل سابق تقدیر و تشکر شد .

    احمد اصغری مهرآبادی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل و سرپرست دفتر مدیرعامل و روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن تغییرات در سازمان‌ها را امری جاری و طبیعی خواند و گفت : شان و جایگاه نیروی انسانی یک سازمان نه براساس پست و سمت بلکه بر مبنای میزان خدمت و کیفیت کاری است که فرد در آن مجموعه انجام می دهد .

    معاون وزیر راه و شهرسازی مهمترین هدف تاسیس سازمان ملی زمین و مسکن را تامین اساسی ترین نیاز خانواده ها یعنی مسکن عنوان کرد و افزود : جهت گیری تمام کارکنان سازمان ملی زمین و مسکن در همه بخش ها و سطوح باید برآورده کردن همین هدف باشد .

    وی در پایان از خدمات علی ثباتی مدیرکل سابق دفتر مدیرعامل و روابط عمومی تقدیر کرد و اظهار امیدواری کرد که بتوانیم از خدمات ایشان در بخش‌های دیگر سازمان استفاده کنیم .

    مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در پایان برای میرسجاد سیداشرفی در پست جدید آرزوی توفیق کرد و گفت : امیدوارم آقای سید اشرفی با تجربه و شناخت بالایی که از سازمان و وظایفش دارند بتوانند به نحو احسن به انجام این مسوولیت اقدام نمایند .

    پیش از صحبت های مدیرعامل سازمان ، میرسجاد سیداشرفی در تشریح برنامه هایش اظهار داشت : مهمترین اولویت کاری من در حوزه مدیرعامل تکریم ارباب رجوع، چه همکاران داخل سازمان و چه مخاطبان بیرون سازمان است . 

    سرپرست دفتر مدیرعامل و روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن افزود : وظیفه دفتر مدیرعامل برطرف کردن یا تسهیل مشکلات پیش روی سازمان است و من ارائه پیشنهادات تازه برای حل مشکلات از طرف کارکنان را نقطه قوت آنها می دانم .

    گفتنی است در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس از تلاش‌ها و خدمات علی ثباتی مدیرکل سابق دفتر مدیرعامل و روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن تقدیر شد .




    مطالب مرتبط

    ۱۸ هزار هکتار زمین در مراحل تصویب داریم که این ارقام می‌تواند زمینه‌های ساخت مسکن را متحول کند . قبل از دولت سیزدهم اقداماتی جدی در زمینه مسکن صورت نگرفته بود؛ چرا که برنامه‌ای جدی‌ وجود نداشت و همین مسئله عقب ماندگی قابل توجهی در حوزه مسکن ایجاد کرده بود . 

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، ارسلان مالکی ، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

    |

    سیاست ما در صیانت از اراضی دولتی به عنوان بخشی از بیت‌المال همواره بر اقدامات پیشگیرانه بوده که این امر با تلاش‌های همکاران‌مان در یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن میسر شده است .

    |

    در دولت سیزدهم توفیقات زیادی در بخش مسکن حاصل شده است . تاکنون بیش از ۴۸ هزار هکتار زمین به محدوده شهرها الحاق کردیم که این اقدام در دولت‌های قبلی بی‌سابقه بوده است .

    |

    تاکنون عملیات اجرایی بیش از ۲ میلیون و ۶۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده و این واحدها به محض تکمیل به متقاضیان تحویل داده خواهند شد .

    |

    نظرات کاربران