در حال بارگذاری ...
  • صدور پروانه ۱۰۰۰ واحد ساختمانی نیم بها در طرح اقدام ملی مسکن شاهین شهر

    پروانه ساخت این واحدها در چارچوب تفاهم نامه وزارت کشور و وزارت راه و شهرسازی با اعمال تخفیف ۵۰ درصدی عوارض  صادر و الباقی عوارضات صدور پروانه نیز به صورت ۳۰ درصد نقد و ۷۰ درصد اقساط ۲۰ ماهه پرداخت می شود .  

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان از انجام مراحل  نهایی صدور پروانه ساختمانی پروژه ۱۰۰۰ واحدی شاهین شهر با ۵۰ درصد تخفیف و الباقی به صورت ۳۰ درصد نقد و ۷۰ درصد اقساط ۲۰ ماهه خبر داد .

    امیر زاغیان معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به رفع مشکلات صدور پروانه ساختمانی طرح اقدام ملی مسکن شهر شاهین‌شهر اظهار کرد : با رایزنی‌های بعمل آمده با استانداری و شهرداری و شورای اسلامی شهر شاهین شهر و پس از تشکیل جلسات و بحث و تبادل نظر با مسئولین استانی و شهرستانی در این خصوص به لطف خدا مسائل پیرامون پروانه ساختمانی ۱۰۰۰ واحدی شاهین‌شهر مرتفع شد .   

    وی افزود : پروانه ساخت این واحدها در چارچوب تفاهم نامه وزارت کشور و وزارت راه و شهرسازی با اعمال تخفیف ۵۰ درصدی عوارض صادر و الباقی عوارضات صدور پروانه نیز به صورت ۳۰ درصد نقد و ۷۰ درصد اقساط ۲۰ ماهه پرداخت می شود .  

    معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان اذعان داشت : با توجه به تولی گری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان برای اجرای طرح اقدام ملی در این پروژه و انجام کامل تجهیز کارگاه مقرر شد تا پایان ماه بنیاد نسبت به تحویل کامل نقشه های مورد تایید سازمان نظام مهندسی استان اقدام نماید .   

    زاغیان با اشاره به روند خوب احداث طرح اقدام ملی مسکن گفت : کلنگ احداث طرح اقدام ملی مسکن شاهین شهر به تعداد  ۱۰۰۰ واحد با حضور وزیر راه و شهرسازی در ماه های گذشته به زمین خورده است که هم اکنون با رفع مشکل پروانه ساخت به لطف خدا شاهد تسریع در احداث این واحدها هستیم .  

    وی ضمن ابراز امیدواری از شروع عن قریب عملیات اجرایی اقدام ملی در شهرهای مبارکه ، تیران و شهرضا بیان داشت سهم استان اصفهان در طرح بزرگ و ملی تولید مسکن شامل ساخت ۷۰ هزار و ۷۸۰ واحد تعیین شده است که از این میزان ۴۱ هزار و ۵۰۰ واحد در سه شهر جدید بهارستان ، فولادشهر و مجلسی و ۲۹ هزارو ۲۸۰ واحد در دیگر شهرهای استان احداث می‌شود .  

    معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان داشت : پس از طی روند تکمیلی سه مرحله ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن در استان  تا کنون حدود ۴۲ هزار متقاضی حائز شرایط اولیه شناخته شده‌اند .   




    مطالب مرتبط

    طرح نهضت ملی مسکن ، ابر پروژه ای است که می‌توان گفت حجم اصلی کار آن در دولت سیزدهم انجام شد و با توجه به قانون جهش تولید مسکن و تعهدات ایجاد شده حجم بالای کاری در طی سال‌های اخیر برای این طرح به اجرا درآمد .

    |

    وزارت راه و شهرسازی تاکنون ۶۵ هکتار در شهر گمیشان و بیش از هفت هکتار زمین در شهر سیمین شهر را برای احداث پروژه‌های نهضت ملی مسکن به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تخصیص داده است .

    |

    در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید استان اصفهان ، تاکنون بیش از ۲۳۰ پروژه تعیین شده است ، همچنین در این شهرها در حال حاضر برای ساخت افزون بر ۲۹ هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی قرارداد سازنده منعقد شده است .

    |

    از میان شاخص‌های مدیریت زمین ، اخذ اسناد اراضی ملی و موات داخل محدوده و حریم و همچنین شناسایی منابع جدید به ترتیب با ۲۰۰ درصد و ۱۹۸ درصد تحقق جلوتر از اهداف تعیین شده بوده که نشان از برنامه ریزی و تلاش بی وقفه کارکنان این حوزه دارد . 

    |

    هم اکنون در شهرها و روستاها ۴۹۳ هزار و ۱۵۵ واحد در دست اجرا قرار دارد .  

    |

    نظرات کاربران