در حال بارگذاری ...
  • احداث بیش از ۴۸ هزار واحد مسکن روستایی در کشور

    غیر از حاشیه‌ها در زاهدان ، مشهد ، مسجد سلیمان و ... واحدهایی را در حال احداث داریم . امید می‌رود احداث مسکن محرومین که خواست مقام معظم رهبری است را با کمک سازمان برنامه و بودجه به سرانجام برسانیم .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از احداث بیش از ۴۸ هزار واحد مسکن روستایی در کشور خبر داد .

    علیرضا تابش در مراسم افتتاح ۱۱۶ هزارمین واحد مسکن روستایی در روستای مورانی شهرستان پلدختر در استان لرستان ، گفت : در این مراسم ۲۰۰۰ واحد از مسکن محرومین را افتتاح می‌کنیم .

    وی اضافه کرد : از مجموع ۸۵ هزار واحد مسکن روستایی در کشور ، بین ۴۸ تا ۴۹ هزار واحد را به بهره‌برداری رساندیم و مصصم هستیم تا پایان دولت همه واحدها را به بهره‌برداری برسانیم . کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز به همین شکل عمل کرده و برنامه‌ریزی می‌کنند .

    رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت : غیر از حاشیه‌ها در زاهدان ، مشهد ، مسجد سلیمان و ... واحدهایی را در حال احداث داریم . امید می‌رود احداث مسکن محرومین که خواست مقام معظم رهبری است را با کمک سازمان برنامه و بودجه به سرانجام برسانیم .

    تابش عنوان کرد : در بازسازی سیل لرستان و اقدامات جانبی دیگر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به تنهایی بین ۱۷۰۰ تا ۱۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه کرده است .

     




    مطالب مرتبط

    با توجه به آنکه سهمیه ۳۵۰ میلیون تومانی سال ۱۴۰۲ به ازای هر واحد و معرفی به بانک‌های عامل تا خردادماه امسال به اتمام می‌رسد ، پیشنهاد افزایش سقف وام مسکن تا ۴۰۰ میلیون تومان را آماده کرده‌ایم که به دولت ارائه خواهد شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران گفت : استان تهران شامل ۵٣٠ روستا است که تمام روستاهای تهران طرح هادی دارند و سال گذشته ۶٢ طرح ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعلام اینکه ۴۸۸ هزار واحد نهضت ملی مسکن در روستاها از ابتدای ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی گفت : از مجموع ۳۳۲ هزار واحد مسکن روستایی استان ، ۸۵ درصد از این واحدها ...

    |

    تعهد بنیاد مسکن در استان زنجان واگذاری زمین به ۲۰ هزار قطعه است که سهمیه امسال برای ۱۰ هزار قطعه و واگذاری به متقاضیان تامین شده است . امروز عملیات آماده سازی این اراضی آغاز می شود و آماده واگذاری به متقاضیان است که باید این واگذاری‌ها با ثبت‌نام از طریق سامانه saman.mrud.ir انجام ...

    |

    نظرات کاربران