در حال بارگذاری ...

افتتاح ۲۱۳ پروژه مسکن و ساختمان به ارزش ۹۴۹ میلیارد تومان در ایام دهه فجر

از مجموع ۳۰ هزار و ۶۶۶ واحد مسکونی مهر که در دهه فجر قابل افتتاح است ، ۲ هزار و ۹۷۴ واحد در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت ، در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت یکهزار و ۸۰۳ واحد و در شهرهای جدید ۲۵ هزار و ۸۸۹ واحد است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزارت راه و شهرسازی به منظور عمل به وظایف خود در حوزه مسئولیت اجتماعی و تحقق وعده‌های دولت برای تکمیل مسکن مهر در پایان دولت دوازدهم ، ۳۰ هزار و ۶۶۶ واحد مسکونی مهر باقیمانده را در سراسر کشور به افتتاح خواهد رساند .

پروژه‌های قابل افتتاح وزارت راه و شهرسازی در دهه فجر ۹۹ در ماه‌های پایانی امسال و چند ماه مانده به پایان دولت تدبیر و امید در بخش مسکن مهر ، اعلام شد .

این گزارش حاکی است که در مجموع در بخش مسکن و ساختمان ۳۰ هزار و ۶۶۶ واحد مسکن مهر و ۲۱۳ پروژه در این بخش با اعتبار هزینه شده ۹۴۹ میلیاردتومان در حال افتتاح است .

جزئیات واحدهای مسکونی قابل افتتاح مسکن مهر

از مجموع ۳۰ هزار و ۶۶۶ واحد مسکونی مهر که در دهه فجر قابل افتتاح است ، ۲ هزار و ۹۷۴ واحد در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت ، در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت یکهزار و ۸۰۳ واحد و در شهرهای جدید ۲۵ هزار و ۸۸۹ واحد است .

واحدهای مسکونی مهری در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت شاملِ ۵۰۴ واحد به شکل اجاره‌داری ۹۹ ساله در آذربایجان‌شرقی ، ۶۱ واحد اجاره‌داری حرفه‌ای و ۲۲۸ واحد به شکل تفاهم‌نامه سه جانبه در بوشهر، ۴۶۲ واحد اجاره داری۹۹ ساله و ۹۶ واحد به شکل تفاهم‌نامه سه‌جانبه در خراسان‌شمالی، ۱۲۶ واحد اجاره‌داری ۹۹ ساله و ۳۰۶ واحد به شکل تفاهم‌نامه سه‌جانبه در قزوین ، ۱۲۷ واحد به شکل اجاره‌داری ۹۹ ساله و ۱۸۶ واحد به شکل تفاهم‌نامه سه‌جانبه در گیلان و ۷۲ واحد به شکل اجاره‌داری ۹۹ ساله در استان مرکزی است .

جزییات واحدهای مسکونی مهر قابل افتتاح در شهرهای جدید

در مجموع ۲۵ هزار و ۸۸۹ واحد مسکونی مهر در شهرهای جدید در ۱۹ استان در حال افتتاح است . این گزارش حاکی است که ۱۲۸ واحد مسکونی مهر در شهر جدید بهارستان ، ۱۹۳ واحد مسکونی مهر در شهر جدید بینالود، ۱۰ هزار و ۶۳۱ واحد مسکونی مهر در شهر جدید پردیس ، ۷ هزار و ۹۴۱ واحد مسکونی مهر در شهر جدید پرند، ۱۹۶ واحد مسکونی مهر در شهر جدید رامشار ، ۱۸۳ واحد مسکونی مهر در شهر جدید سهند، ۱۰۲ واحد مسکونی مهر در شهر جدید شیرین‌شهر ، یکهزار و ۴۹۱ واحد مسکونی مهر در شهر جدید گلبهار ، ۵ هزار و ۲۴ واحد مسکونی مهر در شهر جدید هشتگرد افتتاح می‌شود و به بهره‌برداری می‌رسد .

 




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در نشست مشترک با مدیرکل توسعه مهندسی ساختمان پیشنهاد داد تا به منظور شتاب بخشی به ساخت و ...

|

رسیدگی به محلات بافت ناکارآمد شهری با گونه تاریخی و سکونتگاه‌های غیر رسمی در شوشتر از جمله برنامه‌های بازآفرینی شهری در این شهرستان است . یکی از مشکلات مهم در حوزه تسهیلات بافت فرسوده نداشتن سند مالکیت متقاضیان در بافت ناکارآمد شهری است .

|

این سامانه جامع و یکپارچه و تحت وب است و سرورهای اصلی آن در وزارت راه و شهرسازی و صندوق ملی مسکن نصب شده که تمامی استان‌ها نیز به آنها متصل می‌شوند .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با حضور در سایت ۲۳ هکتاری نهضت ملی مسکن ، روند ساخت ۳۳۶ خانه یک طبقه حیاط دار جایگزین مسکن ...

|

هم اکنون بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در فرایند ساخت قرار گرفته است که بخشی از آنها تکمیل و تحویل شده و بخشی نیز در مراحل مختلف ساخت قرار دارد . در دولت سیزدهم ۱۰۰ هزار هکتار زمین برای تولید مسکن تامین شده که نیمی از آنها شهری و نیم دیگر روستایی است .

|

نظرات کاربران