در حال بارگذاری ...
  • فراخوان واریز بخش دوم آورده متقاضیان طرح ملی مسکن پردیس

    پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن در این شهر جدید طبق برنامه‌ریزی پیش می‌رود و اکنون به مرحله فونداسیون و اجرای سازه بلوک‌ها رسیده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران پردیس از فراخوان این شرکت برای واریز بخش دوم آورده طرح اقدام ملی مسکن توسط متقاضیان خبر داد .

    مهدی هدایت با اشاره به پیشرفت مناسب پروژه‌های طرح ملی مسکن شهر پردیس ، اظهار کرد : با توجه به روند مناسب احداث واحد‌های این طرح با ارسال پیامکی به متقاضیان اعلام شده است که بخش دوم آورده خود را واریز کنند .

    وی با اشاره به اینکه پردیس اولین شهر کشور است که واحد‌های طرح اقدام ملی مسکن آن به مرحله واریز مرحله دوم رسیده است ، از متقاضیان خواست در موعد مقرر نسبت به واریز بخش دوم آورده اقدام کنند .

    هدایت عنوان کرد : پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن در این شهر جدید طبق برنامه‌ریزی پیش می‌رود و اکنون به مرحله فونداسیون و اجرای سازه بلوک‌ها رسیده است .




    مطالب مرتبط

    خوشبختانه وفاق خوبی را در شهر پردیس شاهد هستیم و با تمام قدرت و با یاری خداوند متعال و همچنین پشتوانه‌ای که داریم ، امیدواریم کمبودهای موجود را رفع کنیم و یک زندگی با آرامش و آسایش را برای مردم فراهم کنیم .

    |

    شرکت عمران شهر جدید پردیس آمادگی دارد تا در صورت تأمین زیرساخت‌های آب ، برق و گاز ، ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی و ۳ هزار واحد مسکن مهر را در خردادماه تکمیل کرده و تحویل متقاضیان بدهد .

    |

    این شرکت هیچ‌گونه مشکل مالی ندارد و پرداخت‌ها طبق صورت وضعیت انجام می‌شود بنابراین پیمانکاران صرفا در صورت مثبت بودن مطالبات در سیستم مالی شرکت عمران پول دریافت خواهند کرد و ادعای خارج از این چارچوب پاسخ داده نخواهد شد .

    |

    نظرات کاربران