در حال بارگذاری ...
  • قدردانی از برگزیدگان مسابقه معماری شهر جدید تیس

    مسابقه معماری در یکی از مراکز محله شهر جدید تیس واقع در محدوده ۳۳۰ هکتاری طرح آماده‌سازی و با عنایت به نقش سکونتی-گردشگری شهر جدید تیس و برخورداری از استعدادها به‌ویژه سواحل مکران و خلیج چابهار برگزار شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، آیین اختتامیه مسابقه معماری شهر جدید تیس با حضور معاونان وزیر راه و شهرسازی و تعدادی از معماران سرشناس کشور برگزار شد .

    این مراسم روز دوشنبه ۲۷ بهمن ماه با حضور حبیب‌اله طاهرخانی و فرزانه صادق مالواجرد ، معاونان وزیر راه و شهرسازی ، برگزار کنندگان ، برگزیدگان و تعدادی از استادان سرشناس و پیشکسوت حوزه معماری و شهرسازی در محل شرکت عمران شهرهای جدید برگزار شد .

    به گفته برگزارکنندگان ، مسابقه معماری در یکی از مراکز محله شهر جدید تیس واقع در محدوده ۳۳۰ هکتاری طرح آماده‌سازی و با عنایت به نقش سکونتی-گردشگری شهر جدید تیس و برخورداری از استعدادها به‌ویژه سواحل مکران و خلیج چابهار برگزار شد .

    در پایان این مراسم ، از شیرین حدادیان و همکاران ، امیرحسین رستمی‌زاده و نفیسه گلستانی به ترتیب به عنوان برگزیدگان اول تا سوم در بخش تالار شهر و آمنه بختیار و همکاران ، مهدی خاک‌زند و همکاران و علی اندجی و همکاران نیز به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم در بخش مرکز محله، قدردانی و جوایزی نقدی به آنان اهدا شد .

    همچنین از شهاب‌الدین ارفعی ، سیاوش تیموری ، فرزانه صادق مالواجرد، ایرج کلانتری و محمدرضا مثنوی به عنوان داوران با اهدا لوح تقدیر قدردانی شد .




    مطالب مرتبط

    در حال حاضر با حضور ۱۰ پیمانکار و توسعه‌گر محلی فعال ، ۵۰ واحد تجهیزات و ماشین آلات عمرانی سنگین و نیمه سنگین ، فعالیت نیروهای متخصص در حوزه های مختلف به صورت مستقیم و تعداد بسیار بیشتری شاغلین غیر مستقیم و تبعی ، شهر جدید تیس به بزرگترین کارگاه عملیات عمرانی استان سیستان ...

    |

    طرح جامع و تفصیلی پهنه‌های شناسایی شده برای ایجاد شهرهای ساحلی در حال تدوین و انجام است . هم‌اکنون احداث دو شهر جدید خلیج‌فارس و شهر جدید مکران نو در استان هرمزگان در پهنه‌های شناسایی شده آغاز شده‌ است .

    |

    شهر جدید امیرکبیر آماده شروع جهشی برای ساخت ویلایی است و لازم است وزیر کشور مساعدت داشته باشند تا توسط دستگاه‌های خدمات رسان و شبکه‌های زیرساخت تامین آب پایدار این شهر شکل گیرد .

    |

    بخشی از عملکرد مجموعه وزارت راه و شهرسازی در شرکت عمران شهرهای جدید در دولت سیزدهم در تامین زمین و احداث واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن شامل مشارکت در تهیه ، بررسی و تصویب طرح‌های توسعه شهری ، اخذ مجوزهای لازم ، تکمیل مدارک حقوقی ، تامین زیرساخت‌ها ، تامین خدمات ...

    |

    بخش زیادی از جمعیت سرریز استان تهران متقاضی نهضت ملی مسکن در شهر جدید ایوانکی است و باید نگاه ویژه به شهر جدید غرب استان مدنظر قرار گیرد .

    |

    نظرات کاربران