در حال بارگذاری ...
  • تحویل هزار واحد مسکن مهر در آذربایجان‌غربی به متقاضیان تا پایان سال جاری

    مسائل مساکن مهر استان رصد شد و تلاش می‌شود تا بتوانیم در زمان مقرر یعنی پایان اردیبهشت سال آینده تمامی پروژه‌های را به اتمام برسانیم .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن ضمن بازدید از واحدهای مسکن مهر باقیمانده در ارومیه ، تصریح کرد : از مجموع ۵۱ هزار واحد مسکن مهر در آذربایجان‌غربی تا به امروز تنها یک‌هزار و ۹۰۰ واحد باقی‌مانده که یک‌هزار تا پایان سال و مابقی تا اردیبهشت به متقاضیان تحویل می‌شود .

    احمد اصغری مهرآبادی در جریان بازدید از واحدهای مسکن مهر باقیمانده در ارومیه ، بر تسریع در توسعه خدمات زیربنایی در واحدهای مسکونی مهر تأکید کرد و اظهار داشت : از مجموع ۵۱ هزار واحد مسکن مهر در آذربایجان‌غربی تا به امروز تنها یک‌هزار و ۹۰۰ واحد باقی‌مانده که یک‌هزار تا پایان سال و مابقی تا اردیبهشت سال آینده به متقاضیان تحویل می‌شود . مسائل مساکن مهر استان رصد شد و تلاش می‌شود تا بتوانیم در زمان مقرر یعنی پایان اردیبهشت سال آینده تمامی پروژه‌های را به اتمام برسانیم .

    معاون وزیر راه و شهرسازی به همراه معاونان و مدیرکل راه‌ و شهرسازی آذربایجان‌غربی از عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان ارومیه که در سه سایت‌ آزادی ، رسالت و ابوالفتحی اجرا می‌شود ، نیز بازدید کرد .

    گفتنی است بازدید از استان آذربایجان غربی یکی از مجموعه سفرهای استانی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن بود که پس از سفر به استان‌های تهران ، قزوین ، زنجان و آذربایجان شرقی انجام شد .

    قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر پس از آذربایجان غربی عازم استان‌های قم و مرکزی خواهد شد .




    مطالب مرتبط

    ۱۸ هزار هکتار زمین در مراحل تصویب داریم که این ارقام می‌تواند زمینه‌های ساخت مسکن را متحول کند . قبل از دولت سیزدهم اقداماتی جدی در زمینه مسکن صورت نگرفته بود؛ چرا که برنامه‌ای جدی‌ وجود نداشت و همین مسئله عقب ماندگی قابل توجهی در حوزه مسکن ایجاد کرده بود . 

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سعید غفوری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در نشست خبری که با موضوع ارایه گزارشی از عملکرد ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، ارسلان مالکی ، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

    |

    تمام این واحدها متقاضی دارند و تقریبا ۱۵ سال است که این متقاضیان منتظر تکمیل واحدهای مسکن خود هستند . این پروژه‌ها با اعتبارات داخلی صندوق مسکن در حال تکمیل هستند و برآورد انجام شده برای تکمیل آن‌ها ۱۸ ماه است و اگر مشکلی پیش نیاید ، پروژه در موعد مقرر انجام می‌شود .

    |

    سیاست ما در صیانت از اراضی دولتی به عنوان بخشی از بیت‌المال همواره بر اقدامات پیشگیرانه بوده که این امر با تلاش‌های همکاران‌مان در یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن میسر شده است .

    |

    نظرات کاربران