در حال بارگذاری ...

تحویل بیمارستان جدید جهرم به وزارت بهداشت تا پایان امسال

این بیمارستان که در زمینی به مساحت ۶۰ هزار مترمربع احداث شده است، فضای لازم برای بخش‌های درمانگاه ، اورژانس ، بستری زنان و مردان ، اطفال ، جراحی ، مراقبت‌های ویژه بزرگسالان و نوزادان را خواهد داشت .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از روند ساخت بیمارستان ۲۴۳ تختخوابی جهرم بر لزوم تحویل ساختمان اصلی این پروژه به وزارت بهداشت تا پایان سال تأکید کرد .

علی نبیان مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی با اشاره به بازدیدهای قبلی خود از پروژه ساخت بیمارستان جدید جهرم ، اظهار داشت : پیشرفت فیزیکی بیمارستان ۲۴۳ تختخوابی جهرم به ۹۵ درصد رسیده است و تلاش مضاعفی برای تحویل ساختمان اصلی این بیمارستان به وزارت بهداشت در جریان است .

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی به مشخصات بیمارستان جدید جهرم اشاره کرد و افزود : ساختمان اصلی این بیمارستان ۷ طبقه بیش از ۱۹ هزار مترمربع زیربنا دارد و مساحت ساختمان‌های جنبی آن نیز به دو هزار و ۶۱۷ مترمربع می‌رسد .

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد : در نشستی که امروز با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی و رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی داشتیم تصمیم‌های لازم برای تسریع در تکمیل بیمارستان جهرم گرفته شد .

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی ادامه داد : این بیمارستان که در زمینی به مساحت ۶۰ هزار مترمربع احداث شده است، فضای لازم برای بخش‌های درمانگاه ، اورژانس ، بستری زنان و مردان ، اطفال ، جراحی ، مراقبت‌های ویژه بزرگسالان و نوزادان را خواهد داشت .




مطالب مرتبط

در راستای زیرساخت‌هایی که نیاز است در اجرای طرح‌های مسکن تامین شود نیز تفاهمی بین سازمان مجری و سازمان ملی زمین و مسکن ایجاد شده تا در آینده بتوان زیرساخت‌های مورد نیاز طرح‌های مسکن را با سرعت بیشتری تأسیس کرد .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، علی نبیان ، مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

|

احداث بیمارستان ۵۰۰ تختی ایرانشهر که در مرحله اسکلت قرار دارد از سال ۱۳۹۷ آغاز شده و طبق زمان‌بندی اولیه تکمیل آن تا سال ۱۴۰۴ به طول می‌انجامد . هم‌اکنون پیشرفت کل این پروژه ۲۸ درصد است و با تخصیص به موقع اعتبار در زمان مقرر به اتمام خواهد رسید .

|

ساخت این بیمارستان ۱۱۰۰ میلیارد تومان هزینه دارد که تاکنون ۶۵۰ میلیارد تومان آن تامین شده است و به ۴۵۰ میلیارد تومان دیگر نیاز است تا بیمارستان تکمیل و تحویل بهره‌بردار شود .

|

بر اساس آمارها سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات عمومی و دولتی بیش از ۲۵۱ بیمارستان با ۲۴ هزار و ۴۴۳ تخت را ساخته و تحویل بهره‌بردار داده است .

|

نظرات کاربران