در حال بارگذاری ...
  • بهره‌گیری از ظرفیت‌های بین‌بخشی برای پیشرفت طرح اقدام ملی مسکن

    امسال عملیات اجرایی ۵ هزار و ٣٣٧ واحد طرح اقدام ملی مسکن در آذربایجان‌غربی آغاز شده و در حال حاضر، عملیات آماده‌سازی در سایت‌های ایثار ، ابوالفتحی در ارومیه، مکریان و کارمندان در مهاباد اجرا می‌شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در جلسه شورای مسکن استان آذربایجان غربی بر ضرورت سرعت‌دهی به پیشرفت پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن تاکید کرد .

    احمد اصغری مهرآبادی با بیان این‌که شرایط اجرایی طرح اقدام ملی مسکن تسهیل یافته است ، اظهار داشت : متعهد هستیم که اجرای طرح اقدام ملی مسکن برای خانه‌دار شدن جامعه هدف را به سرعت پیش ببریم .

    معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص پروژه‌های باقی‌مانده مسکن مهر گفت : بخش عمده‌ای از مساکن مهر در دولت تدبیر و امید به بهره‌برداری رسیده و هم‌چنین خدمات روبنایی و زیربنایی جهت بهبود کیفیت زندگی در سایت‌های مسکن مهر در این دوره احداث شده است .

    وی با اشاره به این‌که منابع مالی جهت تکمیل مساکن مهر را تأمین می‌کنیم ، گفت : لازم است از تمام ظرفیت‌های موجود برای گسترش زیرساخت‌های زندگی مطلوب در مساکن مهر استفاده شود . خوشبختانه مسیر اتمام پروژه‌های مسکن مهر آذربایجان‌غربی هموار است و مشکل اساسی در این زمینه وجود ندارد .

    جلسه شورای مسکن آذربایجان‌غربی با حضور معاون وزیر ، استاندار آذربایجان‌غربی و جمعی از مدیران با محوریت روند اجرای طرح اقدام ملی مسکن و تکمیل پروژه‌های مسکن مهر برگزار شد و استاندار آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه بر اهتمام ویژه در شتاب به عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن تأکید کرد .

    مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در این جلسه با اعلام این‌که ۴١ هزار و ١٧٣ نفر متقاضی در طرح اقدام ملی مسکن استان ثبت‌نام کرده‌اند ، افزود : ١٠ هزار واحد پس از پالایش متقاضیان واجد شرایط اعلام شده و از این تعداد تاکنون ۴ هزار و ٨٧٩ نفر مبلغ اولیه را واریز کرده‌اند.

    سیدمحسن حمزه‌لو در خصوص روند پیشرفت طرح اقدام ملی مسکن استان تصریح کرد : طرح اقدام ملی مسکن در ۵ سایت شهرهای ارومیه و مهاباد با کارگزاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) اجرا می‌شود که پیش‌بینی شده به زودی ، عملیات سفت‌کاری در تعدادی از واحدهای سایت طرزیلو ارومیه به اتمام می‌رسد . اراضی طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای زیر ١٠٠ هزار نفر جمعیت با کارگزاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آماده‌سازی می‌شود .

    امسال عملیات اجرایی ۵ هزار و ٣٣٧ واحد طرح اقدام ملی مسکن در آذربایجان‌غربی آغاز شده و در حال حاضر، عملیات آماده‌سازی در سایت‌های ایثار ، ابوالفتحی در ارومیه، مکریان و کارمندان در مهاباد اجرا می‌شود .




    مطالب مرتبط

    ۱۸ هزار هکتار زمین در مراحل تصویب داریم که این ارقام می‌تواند زمینه‌های ساخت مسکن را متحول کند . قبل از دولت سیزدهم اقداماتی جدی در زمینه مسکن صورت نگرفته بود؛ چرا که برنامه‌ای جدی‌ وجود نداشت و همین مسئله عقب ماندگی قابل توجهی در حوزه مسکن ایجاد کرده بود . 

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سعید غفوری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در نشست خبری که با موضوع ارایه گزارشی از عملکرد ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، ارسلان مالکی ، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

    |

    تمام این واحدها متقاضی دارند و تقریبا ۱۵ سال است که این متقاضیان منتظر تکمیل واحدهای مسکن خود هستند . این پروژه‌ها با اعتبارات داخلی صندوق مسکن در حال تکمیل هستند و برآورد انجام شده برای تکمیل آن‌ها ۱۸ ماه است و اگر مشکلی پیش نیاید ، پروژه در موعد مقرر انجام می‌شود .

    |

    سیاست ما در صیانت از اراضی دولتی به عنوان بخشی از بیت‌المال همواره بر اقدامات پیشگیرانه بوده که این امر با تلاش‌های همکاران‌مان در یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن میسر شده است .

    |

    نظرات کاربران