در حال بارگذاری ...
  • تحویل واحدهای مسکن مهر منوط به همکاری دستگاه‌‌های خدمات رسان

    مسئولان باید تمام تلاش خود را به کار گیرند و با مدیریت و برنامه ریزی برای حل مشکلات گام بردارند تا عملکرد آنان نارضایتی متقاضیان را به دنبال نداشته باشد ؛ چرا که رفتار نامناسب مسئولان و عدم تلاش برای حل مشکلات ، نارضایتی از مجموعه شرکت و دولت را در پی خواهد داشت .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: به زودی تمام واحدهای مسکن مهر شهرجدیدهشتگرد منوط به کمک دستگاه خدمات‌رسان ، اتمام و تحویل خواهد شد .

    حبیب‌‌اله طاهرخانی مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در جریان بازدید از پروژه‌‌های شهر جدید هشتگرد و بررسی پروژه‌های مسکن مهر ، از مسوولان شرکت عمران این شهر جدید خواست ، تکمیل مسکن مهر  را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند و تمرکز خود را بر روی اتمام این پروژه معطوف کنند .

    وی به مسئولان شرکت عمران شهر جدید هشتگرد تاکید کرد ، ضمن نظارت مستمر بر پروژه ها ، با پیمانکاران کم‌‌کار هیچگونه مماشاتی نداشته باشند و با آنها به صورت جدی برخورد شود تا پروژه‌ها طبق زمانبندی به انجام رسد . مسئولان باید تمام تلاش خود را به کار گیرند و با مدیریت و برنامه ریزی برای حل مشکلات گام بردارند تا عملکرد آنان نارضایتی متقاضیان را به دنبال نداشته باشد ؛ چرا که رفتار نامناسب مسئولان و عدم تلاش برای حل مشکلات ، نارضایتی از مجموعه شرکت و دولت را در پی خواهد داشت .

    طاهرخانی اظهار داشت : عملیات ساختمانی تعداد زیادی از پروژه‌های مسکن مهر شهر جدید هشتگرد به پایان رسیده اما با مشکل تأمین زیرساخت مواجه هستیم و علیرغم ایجاد شبکه های ‌آب ، فاضلاب و برق به سایت های مساکن مهر ، دستگاه های خدمات رسان با مشکل نصب کنتور مواجه هستند . قابل پذیرش نیست که این حجم از هزینه ها و خدمات انجام شده است اما برای مثال به خاطر نبود کنتور آب و برق ، تحویل واحدها به تعویق افتاده است .

    طاهرخانی در جهت تکمیل زیرساخت های مسکن مهر گفت : به منظور تکمیل زیر ساخت ها و تامین خدمات زیر بنایی در پروژه‌های باقیمانده پیگیری و نهایت همکاری را خواهیم داشت تا هر چه سریعتر زیرساخت های این پروژه‌ها تکمیل و واحدها تحویل شود . علیرغم اینکه در مسکن مهر بخشی از کار به عهده وزارت راه و شهرسازی بوده و بخشی به عهده دستگاههای خدمات رسان، اما به منظور تکمیل زیرساخت،  وزارت راه و شهرسازی ۸۱ میلیارد تومان به دستگاه های خدمات رسان کمک کرده و در مجموع بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان شرکت عمران شهر جدید هشتگرد به منظور تامین  زیرساخت هزینه و تفاهمنامه منعقد کرده است.

    طاهرخانی گفت : مشکلاتی که در تامین زیرساخت‌ها وجود دارد ، فرآیند تحویل و فروش اقساطی را با کندی مواجه کرده است اما با این وجود فرآیند تکمیل پروژه‌ها از دی تا بهمن ماه دو برابر شده و تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۰ تمام واحدهای مسکن مهر، منوط به همکاری دستگاه های خدمات‌رسان به اتمام خواهد رسید .

    مسعود حق لطفی گفت : در حال حاضر  ۸ هزار واحد مسکن مهر در این شهر جدید در مرحله فروش اقساطی است و ۶ هزار واحد نیز تحویل نشده است .

    وی با تأکید بر ضرورت تسریع در تحویل واحدهای آماده شده بیان کرد : هم اکنون تعدادی از پروژه های مسکن مهر آماده تحویل و در مرحله فروش اقساطی است و ضروری است متقاضیان هر چه سریعتر نسبت به دریافت دفترچه اقساط بانکی و تحویل واحدشان اقدام نمایند . نازک کاری کلیه مساکن مهر شهر جدید هشتگرد تا پایان سالجاری به اتمام می‌رسد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سعید غفوری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در نشست خبری که با موضوع ارایه گزارشی از عملکرد ...

    |

    بخشی از عملکرد مجموعه وزارت راه و شهرسازی در شرکت عمران شهرهای جدید در دولت سیزدهم در تامین زمین و احداث واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن شامل مشارکت در تهیه ، بررسی و تصویب طرح‌های توسعه شهری ، اخذ مجوزهای لازم ، تکمیل مدارک حقوقی ، تامین زیرساخت‌ها ، تامین خدمات ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، با حضور وزیر راه و شهرسازی و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید ۶ هزار و ۴۴۷ واحد مسکن مهر در شهرهای جدید مهستان و پردیس افتتاح شد ...

    |

    تعاونی‌ها باید همکاری لازم را برای تکمیل واحدهای باقیمانده انجام دهند تا تکمیل این واحدها که مورد تأکید رئیس‌جمهوری و مطالبه مردمی است ، تسریع یابد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر جدید مهستان ضمن تاکید بر تکمیل پرونده مسکن مهر از افتتاح ...

    |

    نظرات کاربران