در حال بارگذاری ...
  • افتتاح و بهره‌برداری از ۲۵۰۰ واحد مسکونی در گلستان با اعتبار ۱۶۳ میلیاردتومان

    تاکنون در استان گلستان ۱۰۰ هزار سند مالکیت روستایی به روستاییان ساکن ارایه شده است . همچنین ، افتتاح و بهره‌برداری از ۲۵۰۰ واحد مسکن محرومان در ۶۴۸ روستای استان گلستان با اعتبار ۱۶۳ میلیارد تومان ، از دیگر اقداماتی است که در استان به سرانجام رسیده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن گلستان با اشاره به سفر وزیر راه و شهرسازی به آن استان ، از افتتاح و بهره‌برداری بخشی از طرح‌های بنیاد در حوزه مسکن محرومان و بازسازی واحدهای مسکونی سیل‌زده ، خبر داد .

    سیدمحمد حسینی در خصوص افتتاح‌های‌ واحدهای مسکونی که امروز ۹ اسفندماه با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور و سایر مسئولان ملی و استانی در گلستان انجام خواهد شد به ارایه توضیح پرداخت .

    مدیرکل بنیاد مسکن گلستان گفت : تاکنون در استان گلستان ۱۰۰ هزار سند مالکیت روستایی به روستاییان ساکن ارایه شده است . همچنین ، افتتاح و بهره‌برداری از ۲۵۰۰ واحد مسکن محرومان در ۶۴۸ روستای استان گلستان با اعتبار ۱۶۳ میلیارد تومان ، از دیگر اقداماتی است که در استان به سرانجام رسیده است .

    حسینی در خصوص بهره‌برداری از مسکن محرومان در ۶۴۸ روستای استان گلستان ، خاطرنشان کرد : ساخت واحدهای مسکن محرومان از خرداد امسال آغاز شد . به هریک از واحدها علاوه بر دریافت تسهیلات کم‌بهره ، کمک بلاعوض نیز پرداخت شد . همچنین صدور پروانه و نظارت بر ساخت واحدها نیز رایگان برای واحدها برنامه‌ریزی شد و هم‌اکنون این واحدها به اتمام رسیدند و با حضور مسئولان ملی و استانی بهره‌برداری می‌شوند .

    وی افتتاح و بهره‌برداری از ۶۶۴ طرح هادی روستایی گلستان را که با هدف محرومیت‌زدایی و توسعه و آبادانی روستاها انجام می‌شود را از دیگر اقداماتی برشمرد که در استان انجام شده است .

    گفتنی است ، امروز ۹ اسفندماه در سفر معاون اول رییس‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی به استان گلستان بخشی از طرح‌های اجرا شده در حوزه مسکن و همچنین حوزه‌های راه و بنادر مورد بازدید قرار می‌گیرد و یا افتتاح خواهد شد . بازدید از بازسازی واحدهای مسکونی سیل‌زده استان و شرکت در جلسه اقتصاد مقاومتی استان از دیگر برنامه‌های پیش روی مسئولان در سفر به استان گلستان است .




    نظرات کاربران