در حال بارگذاری ...

نیمه‌کاره ماندن برخی پروژه‌های مسکن مهر گرگان پس از ۱۰ سال قابل‌ قبول نیست

نیمه‌‌کاره ماندن این خانه‌‌ها با گذشت حدود ۱۰ سال از شروع ساخت قابل قبول نیست . برخی اسکلت های ایجاد شده در این پروژه غیر استاندارد است و باید در آن بازنگری شود .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزیر راه و شهرسازی در بازدید از پروژه‌های نیمه تمام مسکن مهر گرگان گفت : نیمه‌کاره ماندن برخی پروژه‌های مسکن مهر پس از ۱۰ سال قابل قبول نیست .

محمد اسلامی در ادامه سفر یک‌روزه به استان گلستان با حضور در سایت سعدآباد گرگان از روند احداث طرح ملی مسکن در این شهرستان بازدید کرد . در حال حاضر ۲۲۰ خانه در طرح اقدام ملی مسکن در گرگان در حال ساخت است که در مرحله فونداسیون قرار دارد . همچنین ۹۶ خانه در طرح اقدام ملی مسکن در گنبد ساخته می‌‌شود .

وزیر راه و شهرسازی در این بازدید با اشاره به وجود برخی پروژه‌های نیمه‌‌‌تمام مسکن مهر در گرگان اظهار داشت : نیمه‌‌کاره ماندن این خانه‌‌ها با گذشت حدود ۱۰ سال از شروع ساخت قابل قبول نیست . برخی اسکلت های ایجاد شده در این پروژه غیر استاندارد است و باید در آن بازنگری شود .

وزیر راه و شهرسازی به همراه اسحاق جهانگیری ، معاون اول رییس‌‌جمهوری و تعدادی از وزرا و معاونان برای افتتاح چند طرح و شرکت در جلسه اقتصاد مقاومتی صبح امروز شنبه به استان گلستان سفر کرد .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، بذرپاش با تاکید بر اینکه سیاست دولت سیزدهم مداخله حداکثری دولت در بخش مسکن برای جبران کاهش تولید در این بخش بود ، گفت : کاهش ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، به گفته وزیر راه و شهرسازی ، در بخش نوسازی بافت فرسوده که سیاست اصلی دولت سیزدهم در بخش مسکن بوده ، میانگین صدور پروانه ...

|

هم اکنون بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در فرایند ساخت قرار گرفته است که بخشی از آنها تکمیل و تحویل شده و بخشی نیز در مراحل مختلف ساخت قرار دارد . در دولت سیزدهم ۱۰۰ هزار هکتار زمین برای تولید مسکن تامین شده که نیمی از آنها شهری و نیم دیگر روستایی است .

|

یکی از پروژه‌های نمونه در استان البرز است که به صورت صنعتی سازی پروژه بزرگی را در دست ساخت دارند . همچنین در یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان پرینتر سه بعدی مسکن در حال ساخت است و برخی از نمونه‌های مشاور در نهضت ملی مسکن در حال انجام است .

|

با پیگیری‌های مستمر استاندار شهید آذربایجان شرقی آقای رحمتی و آقای مخبر معاون اول رئیس دولت سیزدهم مبنی بر تعیین تکلیف اراضی موسوم به فاز دوم شهرک خاوران تبریز ، الحاق این اراضی طی مراحل قانونی و پس از اخذ مدارک و مجوزهای قانونی استان و استعلام‌های مورد نیاز خارج از نوبت در ...

|

نظرات کاربران