در حال بارگذاری ...

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز از پروژه مسکن مهر شهرک ابریشم

ماموریت و وظیفه ای خطیر بر دوش مجموعه وزارت راه و شهرسازی در جهت تکمیل پروژه های مسکن مهر نهاده شده است . در انجام این کار جدی هستیم و کوتاهی در انجام کار به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز از پروژه‌های مسکن مهر شهرک ابریشم که به اتمام رسیده و یا در حال تکمیل هستند ، بازدید کرد .

خالقی به همراه صفایی فر معاون مسکن و ساختمان ، شعبانی مدیر حراست ، رحمت پور رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی این اداره کل و همچنین مهندسان مشاور ناظر پروژه های مسکن مهر از مسکن مهر شهرک ابریشم بازدید کرد .

در این بازدید که در خصوص تاکیدات وزیر راه و شهرسازی مبنی بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مسکن مهر ، تا پایان سال جاری انجام گرفت ، بر رفع مشکلات متقاضیان مسکن مهر به همه کلیه عوامل اداره کل راه و شهرسازی استان البرز تاکید شد .

خالقی در این بازدید در دیدار و گفت وگو با ساکنین پروژه‌های مسکن مهر استان ، در جریان مسائل و مشکلات آن‌ها قرار گرفت و در این زمینه در ادامه شنونده گزارش سازندگان پروژه‌ها و مشکلات آن‌ها بود .

در پایان این بازدید خالقی با جمع بندی مطالب عنوان شده ضمن تاکید بر فعال کردن بیش از پیش پروژه ها و اضافه کردن شیفت‌های کاری اظهار داشت : مشکل نقدینگی وجود نداشته و به محض ارائه صورت وضعیت از سوی پیمانکار آمادگی پرداخت فوری از سوی این اداره کل وجود دارد . حتی در صورت ارائه ضمانتنامه بانکی از سوی پیمانکار این امکان وجود دارد که مبالغی به عنوان پیش پرداخت زودتر از موعد جهت تسریع در روند اجرای پروژه پرداخت شود .

مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز اضافه کرد : ماموریت و وظیفه ای خطیر بر دوش مجموعه وزارت راه و شهرسازی در جهت تکمیل پروژه های مسکن مهر نهاده شده است . در انجام این کار جدی هستیم و کوتاهی در انجام کار به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست . همچنین تمام تلاش خود و مجموعه اداره کل راه و شهرسازی استان البرز در جهت رفع موانع پیشرفت پروژه به کار گرفته خواهد شد و از نظر هماهنگی با دستگاه‌های خدمات رسان از قبیل آب و برق و گاز  نیز تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا روند تحویل واحدها به متقاضیان هر چه سریعتر در زمان مقرر به انجام برسد .




مطالب مرتبط

رسیدگی به محلات بافت ناکارآمد شهری با گونه تاریخی و سکونتگاه‌های غیر رسمی در شوشتر از جمله برنامه‌های بازآفرینی شهری در این شهرستان است . یکی از مشکلات مهم در حوزه تسهیلات بافت فرسوده نداشتن سند مالکیت متقاضیان در بافت ناکارآمد شهری است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با حضور در سایت ۲۳ هکتاری نهضت ملی مسکن ، روند ساخت ۳۳۶ خانه یک طبقه حیاط دار جایگزین مسکن ...

|

هم اکنون بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در فرایند ساخت قرار گرفته است که بخشی از آنها تکمیل و تحویل شده و بخشی نیز در مراحل مختلف ساخت قرار دارد . در دولت سیزدهم ۱۰۰ هزار هکتار زمین برای تولید مسکن تامین شده که نیمی از آنها شهری و نیم دیگر روستایی است .

|

تلاش کردیم تا هم زمان با جذب منابع و همچنین هزینه کرد منابع صندوق برای نهضت ملی مسکن برای ماه‌های پیش رو پیش‌بینی‌های مستمر داشته باشیم تا دچار محدودیت منابع نشویم .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سعید غفوری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در نشست خبری که با موضوع ارایه گزارشی از عملکرد ...

|

نظرات کاربران