در حال بارگذاری ...

حل مشکل طرح اقدام ملی تولید مسکن همدان از طریق ۶۸۰ هکتاری الحاقی

در سازمان ملی زمین و مسکن از سیاست تنبیه و تشویق استفاده خواهیم کرد و استان هایی که عملکرد بهتری دارند کمک بیشتری دریافت می کنند . نحوه نگرش و پرداخت در استان های پیشرو در خدمات رسانی بهتر مورد نظر قرار خواهد گرفت .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون وزیر و مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن با حضور در استان همدان در رابطه با سه اصل اساسی در سازمان ملی زمین و مسکن بیان داشت : اولین موضوع تامین زمین دوم اتمام پروژه های مسکن مهر و موضوع سوم نیز تامین زمین اقدام ملی تولید مسکن است .

احمد اصغری مهرآبادی ضمن سپاس از زحمات مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان از  حسینی به عنوان یکی از مدیران فعال و با تجربه در زمینه مسکن یاد کرد . در سازمان ملی زمین و مسکن از سیاست تنبیه و تشویق استفاده خواهیم کرد و استان هایی که عملکرد بهتری دارند کمک بیشتری دریافت می کنند . نحوه نگرش و پرداخت در استان های پیشرو در خدمات رسانی بهتر مورد نظر قرار خواهد گرفت .

معاون وزیر راه و شهرسازی با توجه به مشکل کمبود زمین در استان همدان ادامه داد : این مشکل برای انجام طرح اقدام ملی تولید مسکن از طریق ۶۸۰ هکتاری الحاقی حل خواهد شد . بقای سازمان ملی زمین و مسکن به نحوه کار حوزه املاک و حقوقی مرتبط است و داشتن زمین مهم بوده و تملک زمین ، تخصیص و تامین زمین اساس کار در سازمان است .

وی همچنین با توجه به سه اصل مهم در سازمان ملی زمین و مسکن و تامین زمین برای طرح تولید اقدام ملی تولید مسکن عنوان کرد : برای انجام این طرح تامین زمین نه فقط به تعداد افرادی که ثبت نام کرده اند بلکه باید طبق روال قبل زمین شناسایی و تامین شود .

مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن با توجه به پروژه های مسکن مهر باقی مانده و شروع بکار طرح اقدام ملی تولید مسکن اعلام داشت : برای تکمیل پروژه های مسکن مهر و انجام و به ثمر نشستن طرح اقدام ملی تولید مسکن نیاز به کمک جمعی است . در تکمیل پروژه ها و آماده سازی نباید مشکلی داشته باشیم و باید نیازهای استان ها برطرف شود . در زمینه اتمام مساکن مهر باقی مانده نیز با توجه به اینکه واحدهای اندکی برای افتتاح باقی مانده باید کار را با اراده و تعصب پیش برد و حیف است که پروژه ها تا پایان دولت به پایان نرسد .

مهرآبادی در پایان با توجه به طرح مثبت و سازنده اقدام ملی و زمینه سازی برای تولید مسکن که از وظایف دولت است خاطرنشان ساخت : معتقدم در جاهایی که زمین مورد نیاز وجود نداشت نباید ثبت نامی انجام می گرفت اما اکنون که ثبت نام انجام شده واریز وجه متقاضیان ما را متعهد می کند و باید در حد توان انجام شود .




مطالب مرتبط

ساخت این مدارس با همکاری سازمان نوسازی مدارس صورت پذیرفته و ادامه ساخت ۵۴ مدرسه در قالب ۶۱۱ کلاس درس نیز در حال اجرا و تکمیل است .

|

طبق این تفاهم نامه ، اداره کل راه و شهرسازی مکلف به تخصیص اراضی لازم در سایت‌های مسکن شش هر گنبد ، علی آباد کتول ، کلاله ، کردکوی ، دلند و انبار الوم شد .

|

بر اساس برنامه ، مکلف به اخذ یک هزار و ۷۶۵ هکتار زمین بوده‌ایم که در پایان سال برای بیش از ۳ هزار هکتار زمین سند اخذ کردیم که در این مورد هم تحقق ۱۷۲ درصدی نسبت به برنامه را شاهد هستیم .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی بر شناسایی متقاضیان واقعی مسکن در طرح نهضت ملی مسکن تاکید و تصریح کرد : ...

|

تهیه آئین‌نامه‌های مربوط به برنامه هفتم توسعه از دیگر مواردی است که باید به سرعت انجام شود چرا که عمل به برنامه هفتم توسعه و سایر قوانین بالادستی تکلیف مهمی است که باید با سرعت پیگیری شود .

|

نظرات کاربران