در حال بارگذاری ...

ساخت ۱۳۰۰ واحد مسکن اقدام ملی همدان با کمک بنیاد مسکن و ستاد اجرایی فرمان امام (ره)

تاکنون ساخت ۱۳۰۰ واحد مسکونی با کمک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در استان آغاز و برای تامین زمین سایر واحدها هم در اراضی حریم شهر همدان پیشنهاد شده در روستای شورین ۱۰۰۰ هکتار زمین موجود است و برای ساخت مسکن طرح اقدام ملی ۶۷۰ هکتار جدا شده و در شورای کارگروه امور زیربنایی استان نیز مطرح و مصوب شده است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در جلسه هماهنگی هیات نمایندگی راه و شهرسازی استان همدان گفت : تامین زمین و اتمام طرح مسکن مهر اساسی‌ترین اصول مدنظر سازمان ملی زمین و مسکن است .

احمد اصغری مهرآبادی در خصوص تامین زمین برای طرح اقدام ملی اضافه کرد : تامین زمین نباید تنها به میزان ثبت نام‌های انجام شده متقاضیان طرح اقدام ملی بلکه باید تا هرچقدر که می توانیم انجام شود .

معاون وزیر راه و شهرسازی درخصوص پروژه های باقیمانده مسکن مهر استان همدان اظهار داشت : پروژه مسکن مهر دژچنار تا پایان سال جاری به اتمام خواهد رسید و فقط بحث محوطه‌سازی آن مطرح است و در ملایر که از شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت است نیز در حال تعیین تکلیف پروژه‌ها هستیم .

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با اشاره به اینکه سازمان ملی زمین و مسکن برای اتمام مسکن مهر در استان ها از سیاست تنبیه و تشویق استفاده خواهد کرد ، گفت : استان‌هایی که عملکرد بهتری دارند کمک بیشتری هم دریافت خواهند کرد .

وی در مورد طرح اقدام ملی استان همدان نیز با بیان اینکه تقریبا ۲۴ هزار نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد حدود ۵ هزار نفر واریز وجه انجام داده‌اند ، گفت : تاکنون ساخت ۱۳۰۰ واحد مسکونی با کمک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در استان آغاز و برای تامین زمین سایر واحدها هم در اراضی حریم شهر همدان پیشنهاد شده در روستای شورین ۱۰۰۰ هکتار زمین موجود است و برای ساخت مسکن طرح اقدام ملی ۶۷۰ هکتار جدا شده و در شورای کارگروه امور زیربنایی استان نیز مطرح و مصوب شده است .

مهرآبادی با اشاره به اینکه برای تکمیل پروژه های مسکن مهر و انجام و به ثمر نشستن طرح اقدام ملی تولید مسکن باید همگی کمک کنیم ، گفت : باید کار را با اراده و تعصب پیش برد و پروژه ها مسکن تا پایان دولت به اتمام برسد .




مطالب مرتبط

ساخت این مدارس با همکاری سازمان نوسازی مدارس صورت پذیرفته و ادامه ساخت ۵۴ مدرسه در قالب ۶۱۱ کلاس درس نیز در حال اجرا و تکمیل است .

|

از ۲۲ هزار و ۵۰۰ متقاضی تایید نهایی شده مسکن حمایتی در استان خوزستان برای ۲۱ هزار نفر پروژه تخصیص داده شده و ۲ هزار و ۶۰۰ متقاضی افتتاح حساب کرده و ۳ هزار و ۵۰۰ متقاضی افتتاح حساب تحت پوشش هم در استان وجود دارند .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مراسم اهدای کلید واحدهای مسکونی به توانخواهان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی لنگرود با حضور مسئولین استانی برگزار شد . ...

|

طبق این تفاهم نامه ، اداره کل راه و شهرسازی مکلف به تخصیص اراضی لازم در سایت‌های مسکن شش هر گنبد ، علی آباد کتول ، کلاله ، کردکوی ، دلند و انبار الوم شد .

|

بر اساس برنامه ، مکلف به اخذ یک هزار و ۷۶۵ هکتار زمین بوده‌ایم که در پایان سال برای بیش از ۳ هزار هکتار زمین سند اخذ کردیم که در این مورد هم تحقق ۱۷۲ درصدی نسبت به برنامه را شاهد هستیم .

|

نظرات کاربران