در حال بارگذاری ...
  • ساخت ۱۳۰۰ واحد مسکن اقدام ملی همدان با کمک بنیاد مسکن و ستاد اجرایی فرمان امام (ره)

    تاکنون ساخت ۱۳۰۰ واحد مسکونی با کمک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در استان آغاز و برای تامین زمین سایر واحدها هم در اراضی حریم شهر همدان پیشنهاد شده در روستای شورین ۱۰۰۰ هکتار زمین موجود است و برای ساخت مسکن طرح اقدام ملی ۶۷۰ هکتار جدا شده و در شورای کارگروه امور زیربنایی استان نیز مطرح و مصوب شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در جلسه هماهنگی هیات نمایندگی راه و شهرسازی استان همدان گفت : تامین زمین و اتمام طرح مسکن مهر اساسی‌ترین اصول مدنظر سازمان ملی زمین و مسکن است .

    احمد اصغری مهرآبادی در خصوص تامین زمین برای طرح اقدام ملی اضافه کرد : تامین زمین نباید تنها به میزان ثبت نام‌های انجام شده متقاضیان طرح اقدام ملی بلکه باید تا هرچقدر که می توانیم انجام شود .

    معاون وزیر راه و شهرسازی درخصوص پروژه های باقیمانده مسکن مهر استان همدان اظهار داشت : پروژه مسکن مهر دژچنار تا پایان سال جاری به اتمام خواهد رسید و فقط بحث محوطه‌سازی آن مطرح است و در ملایر که از شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت است نیز در حال تعیین تکلیف پروژه‌ها هستیم .

    قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با اشاره به اینکه سازمان ملی زمین و مسکن برای اتمام مسکن مهر در استان ها از سیاست تنبیه و تشویق استفاده خواهد کرد ، گفت : استان‌هایی که عملکرد بهتری دارند کمک بیشتری هم دریافت خواهند کرد .

    وی در مورد طرح اقدام ملی استان همدان نیز با بیان اینکه تقریبا ۲۴ هزار نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد حدود ۵ هزار نفر واریز وجه انجام داده‌اند ، گفت : تاکنون ساخت ۱۳۰۰ واحد مسکونی با کمک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در استان آغاز و برای تامین زمین سایر واحدها هم در اراضی حریم شهر همدان پیشنهاد شده در روستای شورین ۱۰۰۰ هکتار زمین موجود است و برای ساخت مسکن طرح اقدام ملی ۶۷۰ هکتار جدا شده و در شورای کارگروه امور زیربنایی استان نیز مطرح و مصوب شده است .

    مهرآبادی با اشاره به اینکه برای تکمیل پروژه های مسکن مهر و انجام و به ثمر نشستن طرح اقدام ملی تولید مسکن باید همگی کمک کنیم ، گفت : باید کار را با اراده و تعصب پیش برد و پروژه ها مسکن تا پایان دولت به اتمام برسد .




    مطالب مرتبط

    باقیمانده مبلغ در نظر گرفته شده برای تأمین آسانسورهای پروژه‌های مسکن مهر پس از هزینه کرد بخش اول و تأیید انجام کار و بر اساس پیشرفت پروژه پرداخت خواهد شد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی موظف به خرید تمام تجهیزات تا پایان تیر ماه امسال شده‌ است .

    |

    ۱۸ هزار هکتار زمین در مراحل تصویب داریم که این ارقام می‌تواند زمینه‌های ساخت مسکن را متحول کند . قبل از دولت سیزدهم اقداماتی جدی در زمینه مسکن صورت نگرفته بود؛ چرا که برنامه‌ای جدی‌ وجود نداشت و همین مسئله عقب ماندگی قابل توجهی در حوزه مسکن ایجاد کرده بود . 

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، داریوش بلدی ، معاون توسعه و عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سعید غفوری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در نشست خبری که با موضوع ارایه گزارشی از عملکرد ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، ارسلان مالکی ، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

    |

    نظرات کاربران