در حال بارگذاری ...
  • تامین اعتبار احداث بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی کرج

    پروژه ساخت بیمارستان جدید کرج حدود ۳۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که تلاش می‌کنیم تا پایان سال مالی پیشرفت فیزیکی پروژه ۱۰ درصد افزایش یابد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی کرج بر لزوم تأمین اعتبار مورد نیاز این پروژه تأکید کرد .

    علی نبیان با اشاره به بودجه ۵۶ میلیارد تومانی پیش‌بینی شده برای ساخت بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی کرج در سال ۹۹ گفت : از این رقم حدود ۲۲ میلیارد تومان آن به پروژه تخصیص یافته است و پیگیری برای دریافت بودجه باقیمانده ادامه دارد .

    مدیر عامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی افزود : پروژه ساخت بیمارستان جدید کرج حدود ۳۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که تلاش می‌کنیم تا پایان سال مالی پیشرفت فیزیکی پروژه ۱۰ درصد افزایش یابد .

    معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد : پیگیری‌های لازم برای تأمین سیمان مورد نیاز پروژه نیز انجام می‌شود و گروه‌های کاری ساخت بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی کرج بیشتر خواهد شد .




    مطالب مرتبط

    در ۳۳ ماهه دولت سیزدهم تعداد ۹ پروژه شامل ۵ پروژه بیمارستانی با مجموع ۹۷۱ تخت و زیربنای ۸۶ هزار و ۳۵۲ مترمربع و ۲ پروژه مسکونی با مساحت ۱۹ هزار و ۷۳۸ مترمربع و تعداد ۲ پروژه ورزشی با مساحت ۳۷ هزار و ۱۲۵ مترمربع تکمیل و تحویل شد که همگی این پروژه‌ها توسط سازمان مجری ساختمان‌ها و ...

    |

    در راستای زیرساخت‌هایی که نیاز است در اجرای طرح‌های مسکن تامین شود نیز تفاهمی بین سازمان مجری و سازمان ملی زمین و مسکن ایجاد شده تا در آینده بتوان زیرساخت‌های مورد نیاز طرح‌های مسکن را با سرعت بیشتری تأسیس کرد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، علی نبیان ، مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

    |

    احداث بیمارستان ۵۰۰ تختی ایرانشهر که در مرحله اسکلت قرار دارد از سال ۱۳۹۷ آغاز شده و طبق زمان‌بندی اولیه تکمیل آن تا سال ۱۴۰۴ به طول می‌انجامد . هم‌اکنون پیشرفت کل این پروژه ۲۸ درصد است و با تخصیص به موقع اعتبار در زمان مقرر به اتمام خواهد رسید .

    |

    ساخت این بیمارستان ۱۱۰۰ میلیارد تومان هزینه دارد که تاکنون ۶۵۰ میلیارد تومان آن تامین شده است و به ۴۵۰ میلیارد تومان دیگر نیاز است تا بیمارستان تکمیل و تحویل بهره‌بردار شود .

    |

    نظرات کاربران