در حال بارگذاری ...
  • همکاری وزارت راه و بانک رسالت برای تولید ۵۰ هزار واحد مسکونی ارزان‌قیمت

    در جریان تفاهم‌نامه همکاری وزارت راه و شهرسازی و بانک قرض‌الحسنه رسالت ، جریان ساخت‌وساز ، کیفیت منابع و پشتیبانی تامین زمین توامان انجام خواهد شد و تولید مسکن ارزان قیمت به جریان می‌افتد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزیر راه و شهرسازی همکاری وزارت راه و بانک رسالت را برای خانه‌دار شدن ۵۰ هزار کم درآمد ، گامی موثر برای جریان تولید مسکن با مشارکت مردم برشمرد و از ارایه تسهیلات کم‌بهره و تامین زمین مناسب برای کم‌درآمدها در اجرای این طرح خبر داد .

    محمد اسلامی در مراسم امضای تفاهم‌نامه احداث ۵۰ هزار واحد مسکونی ارزان قیمت که بین وزارت راه و شهرسازی و بانک قرض‌الحسنه رسالت ، امروز ۱۲ اسفند ماه در ساختمان دادمان به امضا رسید ، گفت : امضای تفاهم‌نامه همکاری وزارت راه و شهرسازی و بانک قرض‌الحسنه رسالت در قالب تولید مسکن ارزان‌قیمت در راستای طرح اقدام ملی مسکن به منظور گسترش خیر و نیکی در کشور بر پایه قرض‌الحسنه و با هدف خانه دار کردن اقشار کم‌درآمدی پایه گذاری شده است .

    وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه تفاهم‌نامه وزارت راه با بانک رسالت جامعه محور بوده و زمینه را برای گسترش نیکوکاری در کشور فراهم می‌کند ، افزود : این تفاهم‌نامه که برای ۵۰ هزار واحد به امضا رسیده یکی از بی‌نظیرترین اقدامات بعد از انقلاب اسلامی است که جامعه محور بوده و سرمایه اجتماعی را مدنظر قرار می‌دهد ، شامل زوج‌های جوان و خانوارهای کم‌درآمدی است که با اینکار به دنبال آن هستیم تا باقیات و صالحاتی از خود بر جای بگذاریم .

    عضو کابینه دولت دوازدهم ادامه داد : در جریان تفاهم‌نامه همکاری وزارت راه و شهرسازی و بانک قرض‌الحسنه رسالت ، جریان ساخت‌وساز ، کیفیت منابع و پشتیبانی تامین زمین توامان انجام خواهد شد و تولید مسکن ارزان قیمت به جریان می‌افتد .

    اسلامی با اشاره به اینکه تاکنون خیرین مسکن‌ساز ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بعد از پیروزی انقلاب اسلامی کارهای عظیمی در حوزه مسکن ارزان‌قیمت برای دهک‌های کم‌درآمدی انجام دادند ، توضیح داد : تفاوت تفاهم‌نامه‌ای که به امضای وزارت راه و بانک رسالت رسیده با دیگر طرح‌های تولید مسکن ارزان‌قیمت در این است که در این طرح مشارکت مردم نیز در سازندگی ، توسعه و تولید مسکن برای جامعه هدف در قالب تامین سرمایه قرض‌الحسنه با سقف ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات و با بازپرداخت ۶۰ ماهه فراهم شده است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزیر راه و شهرسازی از برنامه الصاق ۳۰۰ هزار هکتار زمین به پهنه‌های شهری و تشکیل ستاد اجرایی سازی این برنامه در وزارتخانه ...

    |

    حدود سه دهه از تجربه‌اندوزی سازمان می‌گذرد که لازم است نسبت به بازنگری و احتمالاً تغییر در کلیات یا برخی جزئیات ساختار نظام مهندسی به عنوان یک گام استراتژیک اقدام دقیق و موشکافانه به عمل آورده شود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت : بر اساس ابلاغ سرپرست ریاست‌جمهوری ، سقف تسهیلات ۸۰۰ میلیون تومانی مسکن ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در هجدهمین جلسه شورای عالی مسکن در دولت سیزدهم ۶۶ هزار و ۷۹۱ واحد نهضت ملی مسکن افتتاح و به ۵۱ هزار و ۷۴۰ متقاضی واجد شرایط ...

    |

    یکی از اتفاقات بزرگ این دولت در حوزه بافت فرسوده رقم خورد . بافت فرسوده مورد تاکید دولت‌ها بوده است. میانگین سالانه بافت‌های فرسوده در دولت یازدهم و دوازدهم سالی ۴۷ هزار پروانه بوده است و در ۳ ساله دولت سیزدهم میانگین سالانه صدور پروانه در بافت فرسوده بیش از ۹۰ هزار پروانه ...

    |

    نظرات کاربران