در حال بارگذاری ...

بررسی راهکارهای تأمین مالی طرح اقدام ملی مسکن

ضروری است بانک‌ها در حد توان خود و بدون اینکه دچار ناترازی شوند در طرح‌های مرتبط با تسهیلات بخش مسکن مشارکت کنند .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در جلسه مشترک رئیس کل بانک مرکزی و وزیر راه و شهرسازی راهکارهای تأمین مالی «طرح اقدام ملی مسکن» بررسی شد .

در این جلسه که با حضور مدیران عامل برخی بانک‌ها و نمایندگان وزارت راه و شهرسازی برگزار شد ، همتی ضمن تأکید بر ضرورت ساخت مسکن ، خواستار مشارکت بانک‌ها در تسهیلات دهی و رونق بخش مسکن شد .

رئیس شورای پول و اعتبار ضمن اعلام تداوم حمایت شبکه بانکی از طرح‌های حوزه مسکن، خواستار مشارکت فعالانه آن‌ها در این طرح‌ها شد .

همچنین رئیس کل بانک مرکزی تاکید کرد : ضروری است بانک‌ها در حد توان خود و بدون اینکه دچار ناترازی شوند در طرح‌های مرتبط با تسهیلات بخش مسکن مشارکت کنند .

خاطرنشان می‌شود ، همتی ضمن تأکید بر ظرفیت و امکانات شبکه بانکی در تأمین مالی این طرح ، تصریح کرد : برای تأمین مالی این طرح می‌توان از توان و ظرفیت مجموعه‌ای از بانک‌های خصوصی و دولتی به منظور تأمین مالی طرح اقدام ملی مسکن استفاده کرد .

همچنین در این جلسه مقرر شد ، راهکارهای همکاری بانک‌ها در طرح اقدام ملی مسکن و نیز سایر پروژه‌های حوزه مسکن نظیر تشکیل صندوق‌های زمین ومسکن توسط بانک‌ها بررسی و نتایج در جلسات مشترک میان دو نهاد بررسی شود .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سخنگوی دولت با اشاره به رویکرد دولت دوازدهم در حوزه مسکن که خود را متولی ساخت مسکن نمی دانست ، گفت : با سیاست‌های دولت ...

|

ساخت پروژه ۱۵۰ واحدی انبوه ساز توسط انجمن خیرین مسکن ساز مهدیشهر از دیگر اقدامات در راستای تامین مسکن در این شهرستان است .

|

یکی از موضوعات ، مسکن بود که کشور دچار مشکل جدی در آن بوده است ، زیرا مدت زیادی به آن بی‌توجهی شد و این ، بار سنگین هزینه‌ و دغدغه‌ برای خانواده‌ها ایجاد کرد . قانون برای ساخت مسکن وجود داشت ، اما تفاوت رئیس جمهور شهید با دیگران ، مقیّد بودن به اجرای قانون بود .

|

در خردادماه حجم معاملات مسکن در تهران ۱۴.۱ درصد نسبت به خردادماه سال قبل افزایش پیدا کرد و از طرفی هم افزایش قیمت‌ها در تهران ۹.۷ درصد بوده است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست ریاست جمهوری گفت : تا پایان ۴ سالی که قرار بود این دولت ادامه به رقم ۴ میلیون واحد مسکونی نزدیک می‌شویم که امید است ...

|

نظرات کاربران