در حال بارگذاری ...
  • تلاش برای تکمیل ورزشگاه‌های خرم‌آباد و بروجرد

    تکمیل این پروژه‌ها در سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی اولویت ویژه‌ای دارد و به صورت جدی پیگیری می‌شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون وزیر راه و شهرسازی از تلاش سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی برای تکمیل پروژه‌های ورزشگاهی خرم‌آباد و بروجرد خبر داد .

    علی نبیان مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در حاشیه دیدار خود با استاندار لرستان به دو پروژه ورزشگاهی سازمان مجری در این استان اشاره کرد و گفت : تکمیل ورزشگاه‌های خرم‌آباد و بروجرد به صورت جدی پیگری می‌شود .

    مدیر عامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی ، افزود : پروژه ساخت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد با ۸۳ درصد پیشرفت فیزیکی برای تکمیل شدن به ۶۰ میلیارد تومان اعتبار مالی نیاز دارد که در دیدار با استاندار لرستان برای تأمین بخشی از آن رایزنی شد .

    معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد : بخش ساخت قسمت ۵ هزار نفری ورزشگاه بروجرد نیز با ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی برای رسیدن به مرحله بهره‌برداری به ۷۰ میلیارد تومان اعتبار مالی نیاز دارد .

    نبیان با اشاره به اهمیت پروژه‌های ورزشگاهی استان لرستان ، تأکید کرد : تکمیل این پروژه‌ها در سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی اولویت ویژه‌ای دارد و به صورت جدی پیگیری می‌شود .




    مطالب مرتبط

    در ۳۳ ماهه دولت سیزدهم تعداد ۹ پروژه شامل ۵ پروژه بیمارستانی با مجموع ۹۷۱ تخت و زیربنای ۸۶ هزار و ۳۵۲ مترمربع و ۲ پروژه مسکونی با مساحت ۱۹ هزار و ۷۳۸ مترمربع و تعداد ۲ پروژه ورزشی با مساحت ۳۷ هزار و ۱۲۵ مترمربع تکمیل و تحویل شد که همگی این پروژه‌ها توسط سازمان مجری ساختمان‌ها و ...

    |

    در راستای زیرساخت‌هایی که نیاز است در اجرای طرح‌های مسکن تامین شود نیز تفاهمی بین سازمان مجری و سازمان ملی زمین و مسکن ایجاد شده تا در آینده بتوان زیرساخت‌های مورد نیاز طرح‌های مسکن را با سرعت بیشتری تأسیس کرد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، علی نبیان ، مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

    |

    احداث بیمارستان ۵۰۰ تختی ایرانشهر که در مرحله اسکلت قرار دارد از سال ۱۳۹۷ آغاز شده و طبق زمان‌بندی اولیه تکمیل آن تا سال ۱۴۰۴ به طول می‌انجامد . هم‌اکنون پیشرفت کل این پروژه ۲۸ درصد است و با تخصیص به موقع اعتبار در زمان مقرر به اتمام خواهد رسید .

    |

    ساخت این بیمارستان ۱۱۰۰ میلیارد تومان هزینه دارد که تاکنون ۶۵۰ میلیارد تومان آن تامین شده است و به ۴۵۰ میلیارد تومان دیگر نیاز است تا بیمارستان تکمیل و تحویل بهره‌بردار شود .

    |

    نظرات کاربران