در حال بارگذاری ...
  • تعیین تکلیف بیش از ۲۰۰۰ واحد مسکن اقدام ملی در شهرهای خرم‌آباد و بروجرد

    برای شهرهای خرم‌آباد ، بروجرد و دورود که بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارند متولی تامین مسکن ، راه و شهرسازی لرستان و در سایر شهرهای استان که زیر ۱۰۰ هزار نفرجمعیت هستند بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مسئول تامین واحدهاست . با تامین زمین در سایر شهرهای استان کار اختصاص واحدها و قرعه‌کشی انجام خواهد شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی لرستان از تعیین تکلیف بیش از ۲۰۰۰ واحد مسکن اقدام ملی برای متقاضیان شهرهای خرم‌آباد و بروجرد خبر داد .

    وحید کرم‌الهی در جلسه قرعه‌کشی اختصاص واحدهای طرح اقدام ملی مسکن به متقاضیان شهرستان‌های خرم‌آباد و بروجرد که در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد ، اظهار کرد : ۲۶ هزار نفر برای طرح اقدام ملی مسکن در استان ثبت‌نام کره بودند که با انجام پالایش‌های لازم در مجموع ۶۰۰۰ نفر حائز شرایط شناخته شدند و از این ۶۰۰۰ متقاضی حائز شرایط  ۳۱۰۰ نفر واریز وجه داشتند . این افراد حداقل ۴۰ میلیون تومان به ازای هر واحد واریز کردند .

    کرم‌الهی بیان کرد : در جلسه قرعه‌کشی برای شهرستان خرم‌آباد ۱۹۷۵ واحد تعیین تکلیف و ۵۰۰ واحد هم به صورت ذخیره در نظر گرفته شد . برای شهرستان بروجرد نیز ۴۴۰ واحد قرعه کشی انجام شد و در سایر شهرستان‌ها با تامین زمین وضعیت واحد تعیین تکلیف خواهد شد .

    مدیرکل راه و شهرسازی لرستان اظهار کرد : برای شهرهای خرم‌آباد ، بروجرد و دورود که بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارند متولی تامین مسکن ، راه و شهرسازی لرستان و در سایر شهرهای استان که زیر ۱۰۰ هزار نفرجمعیت هستند بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مسئول تامین واحدهاست . با تامین زمین در سایر شهرهای استان کار اختصاص واحدها و قرعه‌کشی انجام خواهد شد .




    مطالب مرتبط

    هم اکنون در شهرها و روستاها ۴۹۳ هزار و ۱۵۵ واحد در دست اجرا قرار دارد .  

    |

    پروژه ۱۶۰ واحدی بنیادمسکن انقلاب اسلامی هم‌اکنون با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد در حال اجرا و عملیات نازک‌کاری آن آغاز شده است . هم‌اکنون ۲۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان در حال ساخت است .

    |

    تاکنون هزار و ۴۳۵ نفر از متقاضیان این طرح انصراف داده‌اند و ۹۶۲ متقاضی هم در انتظار بررسی هستند . در حوزه املاک و حقوقی ، واگذاری سه قطعه زمین خود مالکی در طرح نهضت ملی مسکن انجام شد که توسط شرکت تعاونی مسکن با پیشرفت ۳۰ درصدی در حال اجراست .

    |

    اداره کل راه و شهرسازی استان به‌عنوان کارفرما و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به‌عنوان کارگزار واحدهای مسکونی و مجری طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان کوثر است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، داریوش بلدی ، معاون توسعه و عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

    |

    نظرات کاربران