در حال بارگذاری ...
  • مسکن مهر استان البرز در ایستگاه پایانی

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن در بازدید از پروژه های باقیمانده مسکن مهر استان البرز از اتمام ۷ پروژه در شهرک ابریشم و ۵ پروژه در شهرک ماهدشت به زودی خبر داد .

    فردین شاکری عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن ، توضیح داد : در استان البرز هیچ پروژه با مشکل حقوقی و زیر ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی وجود ندارد و تمامی پروژه های استان تا پایان دولت به متقاضیان تحویل داده می شود .

    عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن در بازدید از پروژه های باقیمانده مسکن مهر این استان گفت : ۷ پروژه در شهرک ابریشم و ۵ پروژه در شهرک ماهدشت باقیمانده که در مراحل پایانی کار قرار دارند و عموما بحث انشعاب آب و برق آنها باقیمانده است که با پیگیری های ما در سازمان ملی زمین و مسکن و اداره کل راه و شهر سازی به زودی برطرف خواهد شد .

    وی وضعیت پروژه های مسکن مهر البرز را مثبت ارزیابی کرد و اضافه کرد از مجموع بیش از ۳۴ هزار واحد مسکن مهر در استان البرز ، ۲۰ هزار واحد متعلق به پروژه های دولتی است که از این تعداد تاکنون بیش از ۱۸ هزارواحد تعداد تکمیل و با متقاضیان تحویل شده و در حدود ۲هزار واحد در حال تکمیل است .

    این مقام مسوول در سازمان ملی زمین و مسکن اظهار داشت : در بازدید امروز مشکل متقاضیانی که از سامانه حذف شده بودند بررسی و مقرر شد افراد واجد شرایطی که نسبت به پرداخت کل تعهدات خود اقدام نموده اند در همان سایت ها ساماندهی شوند .

    شاکری در سفر یکروزه خود به استان البرز از پروژه های مسکن مهر شهرک های ابریشم و ماهشهر بازدید کرد و در محل اداره کل راه و شهرسازی استان البرز با مسئولان این اداره دیدار و تبادل نظر کرد .




    مطالب مرتبط

    ۱۸ هزار هکتار زمین در مراحل تصویب داریم که این ارقام می‌تواند زمینه‌های ساخت مسکن را متحول کند . قبل از دولت سیزدهم اقداماتی جدی در زمینه مسکن صورت نگرفته بود؛ چرا که برنامه‌ای جدی‌ وجود نداشت و همین مسئله عقب ماندگی قابل توجهی در حوزه مسکن ایجاد کرده بود . 

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سعید غفوری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در نشست خبری که با موضوع ارایه گزارشی از عملکرد ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، ارسلان مالکی ، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

    |

    تمام این واحدها متقاضی دارند و تقریبا ۱۵ سال است که این متقاضیان منتظر تکمیل واحدهای مسکن خود هستند . این پروژه‌ها با اعتبارات داخلی صندوق مسکن در حال تکمیل هستند و برآورد انجام شده برای تکمیل آن‌ها ۱۸ ماه است و اگر مشکلی پیش نیاید ، پروژه در موعد مقرر انجام می‌شود .

    |

    سیاست ما در صیانت از اراضی دولتی به عنوان بخشی از بیت‌المال همواره بر اقدامات پیشگیرانه بوده که این امر با تلاش‌های همکاران‌مان در یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن میسر شده است .

    |

    نظرات کاربران