در حال بارگذاری ...
  • پرداخت تسهیلات نوسازی به حدود ۱۹ هزار واحد در بافت‌فرسوده

    بانک مسکن طبق سیاست‌هایی که ابلاغ شده است در تهران و کلانشهرها تا ۵۰ درصد تسهیلات بافت فرسوده و در سایر شهرها ۴۰ میلیون تومان را با سود ۹ درصد ، پرداخت می‌کند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، عضو هیات مدیره بانک مسکن با اعلام اینکه تسهیلات ۱۸ هزار و ۷۱۳ واحد در بافت فرسوده به متقاضیان برای نوسازی واحدها پرداخت شده است رقم این تسهیلات را ۱۲۶۰ میلیاردتومان برشمرد .

    محمدحسن علمداری تازه‌ترین وضعیت پرداخت تسهیلات در بافت فرسوده را توضیح داد .

    عضو هیات مدیره بانک مسکن با یادآوری این مطلب که ارایه تسهیلات در بافت فرسوده از سال ۹۸ بر اساس قرارداد عاملیت انجام شده است ، از پرداخت تسهیلات بافت فرسوده به ۳ هزار و ۸۷۸ پروژه که معادل ۱۸ هزار و ۷۱۳ واحد است خبر داد . مبلغ قرارداد منعقد شده با مالکان بافت‌های فرسوده ۱۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال است .

    گفتنی است ، بانک مسکن طبق سیاست‌هایی که ابلاغ شده است در تهران و کلانشهرها تا ۵۰ درصد تسهیلات بافت فرسوده و در سایر شهرها ۴۰ میلیون تومان را با سود ۹ درصد ، پرداخت می‌کند . همچنین برای  افرادی که به مبلغ بیشتری نیاز دارند در تهران تا سقف ۲۵۰ میلیون تومان و در سایر شهرها ۲۰۰ و ۱۶۰ میلیون تومان با نرخ شود ۱۸ درصد پرداخت می‌کند .




    مطالب مرتبط

    تسهیلات بافت فرسوده از محل تلفیق منابع تودیعی دولت به همراه منابع داخلی بانک مسکن با معرفی نامه‌های ارسالی از سوی نهاد متولی قابل پرداخت به متقاضیان واجد شرایط است .

    |

    از ۴۴ هزار واحدی که توسط بانک مسکن در بافت‌های فرسوده تسهیلات دریافت کردند ۲۰ هزار واحد متعلق به دولت سیزدهم بوده است و مابقی نیز از سال ۱۳۹۸ تا ابتدای دولت سیزدهم پرداخت شد .

    |

    تسهیلات بافت فرسوده از ابتدای طرح نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده ۱۶ هزار و ۸۱۱ فقره به میزان ۵ هزار و ۳۲۸ میلیاردتومان در دولت سیزدهم پرداخت شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، کمیسیون ماده پنج قانون تاسیس شورای عالی شهرسازی و معماری شهرهای بندرگز ، نوکنده ، کردکوی ، بندر ترکمن ، جلین ، گنبد ، نگین ...

    |

    جهش چشمگیر میزان نوسازی مردمی مسکن نسبت به سنوات گذشته و پیشبرد پروژه‌های مختلف محرومیت‌زدایی شامل مدارس ، درمانگاه‌ها و کتابخانه‌ها در بافت‌های فرسوده و به ویژه در سکونتگاه‌های غیررسمی از جمله این اقدامات مهم محسوب می‌شود .

    |

    نظرات کاربران