در حال بارگذاری ...
  • پیش بینی ساخت ۳۲۰۰ واحد مسکن اقدام ملی در شهرکرد

    ساخت واحدهای طرح ملی مسکن در شهرهای کوچک در قالب گروه های دو یا سه نفره به خود متقاضیان سپرده می شود و در شهرهای شهرکرد و بروجن به دلیل تعداد زیاد متقاضیان، به پیمانکاران واجد شرایط واگذار می شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری  گفت : ساخت ۳۲۰۰ واحد طرح اقدام ملی مسکن برای مرکز استان چهارمحال و بختیاری پیش بینی شده است .

    ابراهیم علیرضایی در جلسه پیگیری طرح اقدام ملی مسکن ، اظهار داشت : ساخت این تعداد واحد را بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در شهرکرد عهده دار هستند و از این تعداد ، ۱۵۰ واحد در محله ۳۹ و بقیه واحدها در محله ۳۴ منظریه احداث می شود ، وی همچنین از اتمام کار گودبرداری زمین ها خبر داد و گفت : با تأمین مصالح مورد نیاز ، به زودی ساخت واحدهای این طرح در شهرکرد آغاز می شود .

    وی از پیگیری معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان برای رفع مشکل ترهین سند اراضی پروژه های طرح اقدام ملی مسکن خبر داد و افزود : همچنین مقرر شد معاونت معماری و شهرسازی وزارت متبوع نیز در کمترین زمان موضوع الحاق زمین در لردگان به محدوده شهری و تصویب طرح تفکیکی اراضی لردگان و بن را پیگیری کند .

    معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری آورده متقاضیان را با توجه به ارزیابی صورت گرفته ۲۶۰ میلیون تومان عنوان کرد و ادامه داد : این مبلغ در طول دوره ساخت بر اساس ساختار و پیشرفت فیزیکی پروژه ها از متقاضیان اخذ می گردد و مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان نیز تسهیلات برای هر متقاضی در نظر گرفته شده است .

    وی با اشاره به نوع ساخت واحدهای مسکن ملی در شهرهای مختلف ، گفت : ساخت واحدهای طرح ملی مسکن در شهرهای کوچک در قالب گروه های دو یا سه نفره به خود متقاضیان سپرده می شود و در شهرهای شهرکرد و بروجن به دلیل تعداد زیاد متقاضیان، به پیمانکاران واجد شرایط واگذار می شود .

     




    مطالب مرتبط

    وزارت راه و شهرسازی تاکنون ۶۵ هکتار در شهر گمیشان و بیش از هفت هکتار زمین در شهر سیمین شهر را برای احداث پروژه‌های نهضت ملی مسکن به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تخصیص داده است .

    |

    هم اکنون در شهرها و روستاها ۴۹۳ هزار و ۱۵۵ واحد در دست اجرا قرار دارد .  

    |

    پروژه ۱۶۰ واحدی بنیادمسکن انقلاب اسلامی هم‌اکنون با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد در حال اجرا و عملیات نازک‌کاری آن آغاز شده است . هم‌اکنون ۲۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان در حال ساخت است .

    |

    تاکنون هزار و ۴۳۵ نفر از متقاضیان این طرح انصراف داده‌اند و ۹۶۲ متقاضی هم در انتظار بررسی هستند . در حوزه املاک و حقوقی ، واگذاری سه قطعه زمین خود مالکی در طرح نهضت ملی مسکن انجام شد که توسط شرکت تعاونی مسکن با پیشرفت ۳۰ درصدی در حال اجراست .

    |

    اداره کل راه و شهرسازی استان به‌عنوان کارفرما و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به‌عنوان کارگزار واحدهای مسکونی و مجری طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان کوثر است .

    |

    نظرات کاربران