در حال بارگذاری ...
  • جانمایی واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی مسکن فرهنگیان استان قم

    واحدهای مسکونی در این اراضی توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و با فناوری نوین قالب تونلی که دارای سرعت اجرایی بالا و هزینه کمتر است احداث خواهد شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت : واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی فرهنگیان قم در اراضی ۲۷ هکتاری روبروی دانشگاه آزاد پردیسان احداث می شود .

    حسن صبوری اظهار داشت : در سال گذشته تفاهم نامه ای مابین وزارت راه و شهرسازی و وزارت آموزش و پرورش منعقد شد که بر اساس آن ، استان ها می بایست اراضی مورد نیاز برای تامین مسکن در طرح اقدام ملی را تامین نمایند . بر این اساس بخشی از اراضی ۲۷ هکتاری در بلوار دانشگاه پردیسان قم برای این امر اختصاص یافته است .

    صبوری توضیح داد : واحدهای مسکونی در این اراضی توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و با فناوری نوین قالب تونلی که دارای سرعت اجرایی بالا و هزینه کمتر است احداث خواهد شد .

    به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان قم تعداد ۳۰۱۳ متقاضی در طرح مسکن اقدام ملی فرهنگیان ثبت نام کرده اند و امور مربوط به ثبت نام متقاضیان و تکمیل فرآیند آن بر عهده آموزش و پرورش است .

    وی در خاتمه اظهار امیدواری کرد : با توجه به کلنگ زنی سایت مذکور ، عملیات آماده سازی این اراضی و به دنبال آن ساخت و ساز به سرعت به انجام برسد .




    مطالب مرتبط

    متقاضیان سایت ۲۷ هکتاری روبروی دانشگاه آزاد که شامل فاز ۱ و ۲ می‌شوند آورده مرحله نهم را واریز خواهند کرد و واریزی آن‌ها ۳۶۰ میلیون تومان خواهد شد . 

    |

    طرح ساماندهی و احیای باغ مزار قبرستان نو واقع در بلوار امیرکبیر (جاده اراک) از سال گذشته در دستور کار شهرداری و سازمان بهسازی شهری قم قرار گرفت که برای تملک مغازه‌ها و واحدهای تجاری محدوده این قبرستان ، از ظرفیت اراضی ۴۸ هکتاری پردیسان بهره گیری شد .

    |

    جذب به‌ موقع تسهیلات بانکی در کنار واریز به‌ موقع آورده متقاضیان از مهم‌ترین عوامل در تسریع احداث واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن در قم است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، ۳ هزار و ۷۴۸ واحد مسکونی و ۳ هزار و ۵۰۸ قطعه زمین روز پنجشنبه با حضور رئیس جمهور در استان قم تحویل متقاضیان شد .

    |

    در راستای اجرا و تحقق شعار سال ۱۴۰۳ و عمل به منویات رهبر انقلاب ، مردمی سازی مسکن و تولید توسط مردم در دستور کار این اداره کل خواهد بود .

    |

    نظرات کاربران