در حال بارگذاری ...
  • پرداخت وام ودیعه مسکن به بیش از ۲۷ هزار نفر در استان فارس

    از جمع ۵۱۰۱۹ نفری که در فارس ثبت نام کرده اند ۲۹۵۷۷ نفر مربوط به شهر شیراز بوده اند که ۱۶۱۰۵ نفر آنها حائز شرایط شناخته شدند و برای دریافت وام به بانک معرفی شدند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان فارس گفت : از ۵۱۰۱۹ نفر ثبت نامی طرح دریافت وام ودیعه مسکن ۲۷۱۶۲ نفر وام خود را دریافت کردند .

    حمیدی زاده در این رابطه اظهار داشت : در این استان ۵۱۰۱۹ نفر در طرح دریافت وام ودیعه ثبت نام کردند که از این تعداد ۲۷۱۶۲ نفر آنها واجد شرایط واگذاری این وام بودند و به همین دلیل برای دریافت وام به بانکها معرفی  و وام خود را دریافت نمودند .

    حمیدی زاده در ادامه افزود : منظور از واجدین شرایط همان متقاضیانی هستند که تا کنون از تسهیلات دولتی استفاده نکرده اند و همچنین دارای سابقه مالکیت زمین و یا آپارتمان نیز نباشند .

    معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان فارس همچنین گفت : از جمع ۵۱۰۱۹ نفری که در فارس ثبت نام کرده اند ۲۹۵۷۷ نفر مربوط به شهر شیراز بوده اند که ۱۶۱۰۵ نفر آنها حائز شرایط شناخته شدند و برای دریافت وام به بانک معرفی شدند .

     




    مطالب مرتبط

    موضوع زیرساخت‌ها در طرح‌های اقدام ملی مسکن به طوری جدی دنبال می‌شود و امیدوارم تا یک ماه آینده با جذب یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از صندوق ملی مسکن ، سایت‌های مسکن استان پویاتر شوند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت : بر اساس ابلاغ سرپرست ریاست‌جمهوری ، سقف تسهیلات ۸۰۰ میلیون تومانی مسکن ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، هادی عباسی‌اصل معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در نشست خبری که در محل ساختمان دادمان با موضوع ارایه گزارشی از ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل حوزه وزارتی به تشریح جزئیات هجدهمین نشست شورای عالی مسکن و عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت سیزدهم پرداخت . ...

    |

    همه الزامات ، دستورالعمل ها و آئین نامه های دفتر مقررات ملی ساختمان و همچنین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در اجرای طرح ملی نهضت مسکن به صورت کامل رعایت می شود . در ۲۹ شهر استان اردبیل تعداد ۳۶ هزار و ۵۱۰ متقاضی نهضت ملی مسکن تایید نهایی شده و از این تعداد ۲۹ هزار و ۴۴ متقاضی ...

    |

    نظرات کاربران