در حال بارگذاری ...

اجازه دست‌درازی به اراضی دولتی استان تهران داده نمی‌شود

هرکسی بخواهد اراضی ملی را تصرف یا نسبت به دخل و تصرف و ساخت و ساز بدون دلیل مالکیت در اراضی ملی اقدام کند برابر قانون و مقررات با وی برخورد و در این زمینه با کسی مماشات نمی‌شود .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت : حکم قانونی برای رفع تصرف از زمین واقع در لوران بومهن به ارزش تقریبی ۵۰ میلیارد ریال انجام شد .

خلیل محبت خواه اظهار داشت : با پیگیری‌های همکاران حوزه شرق استان در راستای حفظ حقوق بیت‌المال و به موجب دادنامه‌های صادره از مراجع قضایی مبنی بر رفع تصرف اراضی دولتی به مساحت ۷۰۰ متر مربع در منطقه لوران بومهن به ارزش تقریبی ۵۰ میلیارد ریال صادر شد . پس از قطعیت دادنامه‌های صادره در دادگاه تجدید نظر ، مراتب جهت اجرا به واحد اجرای یگان حفاظت اداره کل اعلام و زمان مقرر جهت اجرای حکم تعیین شد .  

محبت خواه با بیان اینکه رفع تصرفات زمین‌خواری یکی از مهم‌ترین چالش‌های وزارت راه و شهرسازی است ، گفت : عملیات اجرای حکم قضائی مبنی بر بازپسگیری این اراضی تصرفی که اقدامات غیرقانونی بر روی آن انجام شده ، با حضور عوامل نیروی انتظامی و یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران  به مرحله اجرا در خواهد آمد .

محبت خواه با بیان اینکه برابر قانون و مقررات اجازه نمی‌دهیم به اراضی ملی دست درازی شود ، تصریح کرد : هرکسی بخواهد اراضی ملی را تصرف یا نسبت به دخل و تصرف و ساخت و ساز بدون دلیل مالکیت در اراضی ملی اقدام کند برابر قانون و مقررات با وی برخورد و در این زمینه با کسی مماشات نمی‌شود .

وی در ادامه گفت : بیشترین تمرکز اداره کل راه و شهرسازی استان تهران برای مقابله با تصرفات و زمین خواری در ناحیه شرق تهران است و در اجرای این امر همکاری بسیار خوبی با دستگاه‌های نظارتی و نیروی انتظامی و قضایی برقرار شده و در طی هفت سال گذشته چندین عملیات رفع تصرف و تخریب انجام گرفته است .




مطالب مرتبط

یگان حفاظت راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با توجه به مسئولیت و وظایف خود بدون اغماض با سودجویان و متعرضان به اراضی ملی و دولتی به شکل جدی و قانونی برخورد می‌کند .

|

ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان طرقبه و شاندیز از رفع تصرف و خلع ید اراضی دولتی به متراژ حدود ۲۰۰۰۰ مترمربع این شهرستان ...

|

موارد گزارش شده مربوط به شش شهر تهران ، دماوند ، پردیس ، رباط‌کریم ، ملارد و اسلام‌شهر بوده است .

|

پیامک‌هایی که دو بار در یک فصل ارسال شده پیامک‌های پیگیری است ، شایان ذکر است با وجود ارسال پنج مرحله پیامک به اعضا ؛ متوسط واریزی اعضا تا کنون حدود ۱۵۰ میلیون تومان بوده و میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه ها ۱۲ درصد است .

|

نظرات کاربران