در حال بارگذاری ...

بسته شدن پرونده مسکن مهر پرند تا پایان دولت

تا اتمام تمامی پروژه‌ها و برگزاری جشن اختتام مسکن مهر در سراسر کشور پیگیری و بازدید از این پروژه‌ها را ادامه خواهیم داد .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت : از مجموع ۹۵ هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید پرند، ۸۸ هزار واحد تکمیل و حدود ۷ هزار واحد نیمه تمام باقیمانده که تا پایان دولت به اتمام می‌رسد، به متقاضیان تحویل می‌شود .

احمد اصغری مهرآبادی با بیان این نکته که ساخت شهرهای جدید در استان تهران با هدف تنظیم قیمت مسکن در این کلانشهر و ساماندهی جمعیتی مناسب در اطراف تهران صورت گرفت گفت : شرکت عمران شهرهای جدید هم مانند سازمان ملی زمین و مسکن نقش بسزایی در روند ساخت پروژه های مسکن مهر داشته است .

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر اضافه کرد : تا اتمام تمامی پروژه‌ها و برگزاری جشن اختتام مسکن مهر در سراسر کشور پیگیری و بازدید از این پروژه‌ها را ادامه خواهیم داد .

معاون وزیر راه و شهرسازی در حاشیه این بازدید با مدیرعامل شرکت شهر جدید پرند هم دیدار داشت که در این نشست به بررسی مسائل پیش روی پروژه‌های باقیمانده مسکن مهر پرند پرداختند و تصمیمات مقتضی برای تسریع روند اتمام این پروژه ها اتخاذ شد .

گفتنی است بازدید بعدی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از پروژه‌های باقی‌مانده مسکن مهر، شهر جدید هشتگرد خواهد بود .




مطالب مرتبط

ساخت این مدارس با همکاری سازمان نوسازی مدارس صورت پذیرفته و ادامه ساخت ۵۴ مدرسه در قالب ۶۱۱ کلاس درس نیز در حال اجرا و تکمیل است .

|

طبق این تفاهم نامه ، اداره کل راه و شهرسازی مکلف به تخصیص اراضی لازم در سایت‌های مسکن شش هر گنبد ، علی آباد کتول ، کلاله ، کردکوی ، دلند و انبار الوم شد .

|

بر اساس برنامه ، مکلف به اخذ یک هزار و ۷۶۵ هکتار زمین بوده‌ایم که در پایان سال برای بیش از ۳ هزار هکتار زمین سند اخذ کردیم که در این مورد هم تحقق ۱۷۲ درصدی نسبت به برنامه را شاهد هستیم .

|

در بسته افتتاح جدید و در نشستی که با حضور معاون عمرانی استاندار تهران و مدیران عامل دستگاه‌های خدمات‌رسان آب ، برق ، گاز در پرند برگزار شد ، مقرر شده است تا با انجام به موقع اقدامات دستگاه‌های خدمات‌رسان ، حدود ۷۰۰ واحد باقیمانده مسکن مهر تعاونی‌ها و همچنین یکهزار و ۲۰۰ ...

|

با توجه به تاکید وزیر راه و شهرسازی در خصوص موضوع نصب دوربین روی پروژه‌های نهضت ملی مسکن از سایت های آماده سازی و همچنین سایت‌های اجرایی مسکن حتی مساکن مهر باقیمانده ، نصب دوربین با زاویه دید مناسب در اولویت قرار بگیرد .

|

نظرات کاربران