در حال بارگذاری ...
  • بسته شدن پرونده مسکن مهر پرند تا پایان دولت

    تا اتمام تمامی پروژه‌ها و برگزاری جشن اختتام مسکن مهر در سراسر کشور پیگیری و بازدید از این پروژه‌ها را ادامه خواهیم داد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت : از مجموع ۹۵ هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید پرند، ۸۸ هزار واحد تکمیل و حدود ۷ هزار واحد نیمه تمام باقیمانده که تا پایان دولت به اتمام می‌رسد، به متقاضیان تحویل می‌شود .

    احمد اصغری مهرآبادی با بیان این نکته که ساخت شهرهای جدید در استان تهران با هدف تنظیم قیمت مسکن در این کلانشهر و ساماندهی جمعیتی مناسب در اطراف تهران صورت گرفت گفت : شرکت عمران شهرهای جدید هم مانند سازمان ملی زمین و مسکن نقش بسزایی در روند ساخت پروژه های مسکن مهر داشته است .

    قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر اضافه کرد : تا اتمام تمامی پروژه‌ها و برگزاری جشن اختتام مسکن مهر در سراسر کشور پیگیری و بازدید از این پروژه‌ها را ادامه خواهیم داد .

    معاون وزیر راه و شهرسازی در حاشیه این بازدید با مدیرعامل شرکت شهر جدید پرند هم دیدار داشت که در این نشست به بررسی مسائل پیش روی پروژه‌های باقیمانده مسکن مهر پرند پرداختند و تصمیمات مقتضی برای تسریع روند اتمام این پروژه ها اتخاذ شد .

    گفتنی است بازدید بعدی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از پروژه‌های باقی‌مانده مسکن مهر، شهر جدید هشتگرد خواهد بود .




    مطالب مرتبط

    در بسته افتتاح جدید و در نشستی که با حضور معاون عمرانی استاندار تهران و مدیران عامل دستگاه‌های خدمات‌رسان آب ، برق ، گاز در پرند برگزار شد ، مقرر شده است تا با انجام به موقع اقدامات دستگاه‌های خدمات‌رسان ، حدود ۷۰۰ واحد باقیمانده مسکن مهر تعاونی‌ها و همچنین یکهزار و ۲۰۰ ...

    |

    با توجه به تاکید وزیر راه و شهرسازی در خصوص موضوع نصب دوربین روی پروژه‌های نهضت ملی مسکن از سایت های آماده سازی و همچنین سایت‌های اجرایی مسکن حتی مساکن مهر باقیمانده ، نصب دوربین با زاویه دید مناسب در اولویت قرار بگیرد .

    |

    ۱۸ هزار هکتار زمین در مراحل تصویب داریم که این ارقام می‌تواند زمینه‌های ساخت مسکن را متحول کند . قبل از دولت سیزدهم اقداماتی جدی در زمینه مسکن صورت نگرفته بود؛ چرا که برنامه‌ای جدی‌ وجود نداشت و همین مسئله عقب ماندگی قابل توجهی در حوزه مسکن ایجاد کرده بود . 

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سعید غفوری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در نشست خبری که با موضوع ارایه گزارشی از عملکرد ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، ارسلان مالکی ، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

    |

    نظرات کاربران