در حال بارگذاری ...

احداث ۶ هزار واحد مسکونی برای‌ اقشار کم درآمد استان خراسان‌جنوبی

اجرای فوندانسیون ۴ هزار و ۲۲ واحد ، اجرای اسکلت ۲ هزار و ۹۷۱ واحد ، اجرای سقف ۲ هزار و ۵۶۹ واحد انجام شده است . همچنین ، یکهزار و ۷۳۳ واحد در مرحله سفت‌کاری قرار دارند و ۶۳۱ واحد نیز به زودی بهره‌برداری خواهند شد .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی روند احداث ۶ هزار واحد مسکونی اقشار کم‌درآمد استان را اعلام کرد و گفت : یکهزار و ۷۳۳ واحد در مرحله سفت‌کاری هستند و ۶۳۱ واحد به زودی به بهره‌برداری می‌رسند .

علی‌اصغر آسمانی‌مقدم مدیرکل بنیاد مسکن خراسان‌جنوبی ، وضعیت احداث ۶ هزار واحد مسکونی اقشار کم‌درآمد استان را اعلام کرد .

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه سهمیه استان برای احداث واحد مسکونی اقشار کم‌درآمد ۶ هزار واحد برنامه‌ریزی شد ، از تشکیل پرونده همین تعداد برای دریافت این واحدها خبر داد و گفت : طبق تازه‌ترین آمار، ۵ هزار و ۸۶۶ نفر به بانک‌های عامل معرفی شدند که بانک‌ها با ۵ هزار و ۵۶۴ واحد برای پرداخت تسهیلات قرارداد منعقد کردند .

آسمانی‌مقدم در خصوص روند اجرای طرح مسکن اقشار کم‌درآمدها توضیح داد : اجرای فوندانسیون ۴ هزار و ۲۲ واحد ، اجرای اسکلت ۲ هزار و ۹۷۱ واحد ، اجرای سقف ۲ هزار و ۵۶۹ واحد انجام شده است . همچنین ، یکهزار و ۷۳۳ واحد در مرحله سفت‌کاری قرار دارند و ۶۳۱ واحد نیز به زودی بهره‌برداری خواهند شد .




مطالب مرتبط

هم اکنون در شهرها و روستاها ۴۹۳ هزار و ۱۵۵ واحد در دست اجرا قرار دارد .  

|

پروژه ۱۶۰ واحدی بنیادمسکن انقلاب اسلامی هم‌اکنون با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد در حال اجرا و عملیات نازک‌کاری آن آغاز شده است . هم‌اکنون ۲۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان در حال ساخت است .

|

تاکنون هزار و ۴۳۵ نفر از متقاضیان این طرح انصراف داده‌اند و ۹۶۲ متقاضی هم در انتظار بررسی هستند . در حوزه املاک و حقوقی ، واگذاری سه قطعه زمین خود مالکی در طرح نهضت ملی مسکن انجام شد که توسط شرکت تعاونی مسکن با پیشرفت ۳۰ درصدی در حال اجراست .

|

اداره کل راه و شهرسازی استان به‌عنوان کارفرما و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به‌عنوان کارگزار واحدهای مسکونی و مجری طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان کوثر است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، داریوش بلدی ، معاون توسعه و عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

|

نظرات کاربران