در حال بارگذاری ...
  • تصویب طرح فاز ۵ شهر جدید سهند در کمیته فنی شورای عالی شهرسازی و معماری ایران

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجانشرقی گفت : طرح فاز ۵ شهر جدید سهند در جلسه کمیته فنی شماره یک شورای عالی شهرسازی و معماری ایران به تصویب رسید .

    بابک نجفیان اعلام کرد : با توجه به تصویب فاز ۵ شهر جدید سهند در کمیته فنی شماره یک شورای عالی شهرسازی و معماری ایران زمینه برای ابلاغ دومین طرح توسعه و عمران (جامع) شهر جدید سهند فراهم شد .

    وی اضافه کرد : با توجه به اینکه دومین طرح توسعه و عمران (جامع) شهر جدید سهند در تاریخ ۹۷/۷/۳۰ به تصویب شورای عالی شهرسازی و معماری ایران رسیده بود ولی ابلاغ طرح مذکور منوط به تهیه طرح فاز ۵ شهر جدید سهند با رعایت نظرات آن شورا گردیده بود فلذا پس از اعمال نظرات استان در فاز ۵ در راستای نظرات شورای عالی شهرسازی و معماری ایران و تائید کمیته فنی شورای مذکور ، زمینه برای ابلاغ طرح جامع جدید شهر جدید سهند فراهم گردیده است که طی روزهای آتی طرح مذکور از طرف دبیرخانه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران ابلاغ خواهد گردید .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، محمد سرلک مدیرکل دفتر نظارت بر طرح‌های توسعه وزارت راه و شهرسازی در نشست خبری در ساختمان دادمان با موضوع ارائه گزارش ...

    |

    تاکنون مطالعات مکان‌یابی ۴۰ شهرک به شورای‌عالی ارسال شده و طرح جامع ۱۱ شهرک مسکونی دولتی به مساحت ۳ هزار و ۵۹۶ هکتار و در ۴ استان به تصویب شورای‌عالی شهرسازی رسیده است و پروانه تاسیس آنها به نام دولت جمهوری اسلامی با نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن صادر شده است .

    |

    برای تعداد ۱۹ طرح تفصیلی شامل شهرهای اژیه ، تودشک ، محمدآباد ، ورزنه ، کمشچه ، بویین میاندشت ، عسگران ، وزوان ، چرمهین ، خالدآباد ، نیک آباد ، طالخونچه ، نصرآباد ، دیزیچه ، خمینی شهر ، گز ، محمدآباد ، قهدریجان و گلپایگان ، مرحله اول آن ها تهیه شده و قابل طرح در کمیسیون ماده ۵ است ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، شورای عالی شهرسازی و معماری ایران مغایرت اساسی در خصوص احداث تعاونی مسکونی در شهرک شهیدباقری را بررسی کرد و مقرر شد تا ...

    |

    جایگاه کمیسیون ماده پنج در استان کاملاً مشخص است لذا هر تصمیمی که در این کمیسیون گرفته می‌شود تمام اعضا و دستگاه‌های اجرایی موظف به اجرای کامل آن هستند .

    |

    نظرات کاربران