در حال بارگذاری ...

پروژه تهرانسر هویت و نماد طرح اقدام ملی مسکن در کشور

در اجرای طرح اقدام ملی مسکن ، کیفی سازی و رعایت مقررات ملی و کنترل ساختمان مورد تاکید بوده و هست . همچنین ، سرانه های خدماتی ، بهداشتی ، درمانی و فرهنگی با حفظ اصول شهرسازی و معماری به تمامی پروژه ها تخصیص یافت .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزیر راه و شهرسازی در بازدید از پروژه مسکن ملی تهرانسر بر اخذ کد نوسازی پروژه‌ها تاکید کرد و گفت : برای حل مشکلات انبوه سازان از ظرفیت های تعاملی و قانونی سازمان ملی زمین و مسکن بهره می بریم .

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی ، روز ۲۱ اسفند و همزمان با مبعث رسول از پروژه طرح اقدام ملی مسکن تهرانسر که در ۴ بلوک به مساحت ١۶٠ هزار مترمربع با پیشرفت فیزیکی ٣٠ درصد در حال اجراست ، بازدید کرد .

وزیر راه و شهرسازی در جریان این بازدید ، ضمن تاکید بر این مطلب که تهرانسر هویت و نماد اقدام ملی مسکن کشور است ، گفت : در اجرای طرح اقدام ملی مسکن ، کیفی سازی و رعایت مقررات ملی و کنترل ساختمان مورد تاکید بوده و هست . همچنین ، سرانه های خدماتی ، بهداشتی ، درمانی و فرهنگی با حفظ اصول شهرسازی و معماری به تمامی پروژه ها تخصیص یافت .

عضو کابینه دولت دوازدهم از پیشرفت فیزیکی ، کیفیت اجرای پروژه تهرانسر و فعالیت ۳ شیفت آن اظهار رضایت کرد و خواستار تعامل و همکاری بیشتر شهرداری های کشور با پروژه های اقدام ملی مسکن شد .

اسلامی تصریح کرد : پیگیر حل و فصل مسایل انبوه سازان هستیم و در اینباره از ظرفیت های تعاملی و قانونی سازمان ملی زمین و مسکن بهره خواهیم برد .

وی گفت : در شرایط دشواری که کشور دارد، فعالیت عمرانی بخش خصوصی شایسته تقدیر است . اقدام ملی مسکن پروژه کشوری است و همه باید پای کار بیایند .

اسلامی در جریان بازدید از بلوک های تهرانسر بر اخذ کد نوسازی تاکید کرد . همچنین ، امروز جلسه ای در خصوص اخذ کد نوسازی در محل کارگاه پروژه برگزار و مشکل اخذ کد نوسازی برطرف شد .

 




مطالب مرتبط

گشت حفاظت اراضی این اداره کل به صورت مستمر مشغول بازدید از حوزه استحفاظی بوده و با هرگونه تصرف اراضی ملی به شدت برخورد می‌کند .

|

تقویت مشاوران و نظارت‌های عالی قطعا بر کیفیت پروژه‌ها و میزان هزینه‌ها اثرگذار خواهد بود .

|

در استان‌های تهران ، فارس و جنوب سیستان و بلوچستان بیشترین میزان تعرض به زمین‌ها و در استان‌های گلستان، مازندران و سمنان کمترین میزان وقوع تعرض به اراضی گزارش شده است .

|

از جمله خدماتی که در بستر GSB ارائه می‌شود می‌توان به استعلام هویتی ثبت احوال کشور ، سرویس شاهکار سازمان تنظیم مقررات ، دریافت نقشه از سازمان نقشه‌برداری کشور و دریافت نشانی با کدپستی از شرکت پست اشاره کرد .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت : تلاش می‌کنیم تا از تمام ظرفیت وزارتخانه برای کاهش قیمت تمام شده پروژه های نهضت ملی ...

|

نظرات کاربران