در حال بارگذاری ...
  • تکمیل بیمارستان ۲۱۷ تختخوابی کازرون با ۸۰ میلیارد تومان اعتبار

    این بیمارستان در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار و با زیربنایی حدود ۱۸ هزار مترمربع عملیات اجرایی آن اغاز شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی با اشاره به اینکه احداث بیمارستان ۲۱۷ تختخوابی کازرون از سر گرفته شد اعتبار تکمیل آن را که هم‌ اکنون زیر ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد ۸۰ میلیارد تومان برشمرد .

    علی نبیان از به جریان افتادن تکمیل بیمارستان ۲۱۷ تختخوابی کازرون خبر داد .

    مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی ، گفت : چند سالی بود که اتمام این پروژه به دلیل مشکلات مالی با تاخیر مواجه شده بود که مجددا تامین منابع شد . پیمانکار انتخاب و نقشه‌ها به روز شده و بازنگری نقشه‌ها بر اساس آیین‌نامه و مقررات ملی و کنترل ساختمان در دستور کار قرار گرفت .

    معاون وزیر راه و شهرسازی بر مقاوم‌سازی احداث بیمارستان ۲۱۷ تختخوابی کازرون تاکید کرد و توضیح داد : این بیمارستان در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار و با زیربنایی حدود ۱۸ هزار مترمربع عملیات اجرایی آن اغاز شده است .

    نبیان رقم پیش‌بینی شده برای تکمیل بیمارستان کازرون را ۸۰ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت : اعتبار هزینه شده برای این بیمارستان برای سال مالی جاری، ۸ میلیاردتومان است .




    مطالب مرتبط

    در راستای زیرساخت‌هایی که نیاز است در اجرای طرح‌های مسکن تامین شود نیز تفاهمی بین سازمان مجری و سازمان ملی زمین و مسکن ایجاد شده تا در آینده بتوان زیرساخت‌های مورد نیاز طرح‌های مسکن را با سرعت بیشتری تأسیس کرد .

    |

    احداث بیمارستان ۵۰۰ تختی ایرانشهر که در مرحله اسکلت قرار دارد از سال ۱۳۹۷ آغاز شده و طبق زمان‌بندی اولیه تکمیل آن تا سال ۱۴۰۴ به طول می‌انجامد . هم‌اکنون پیشرفت کل این پروژه ۲۸ درصد است و با تخصیص به موقع اعتبار در زمان مقرر به اتمام خواهد رسید .

    |

    ساخت این بیمارستان ۱۱۰۰ میلیارد تومان هزینه دارد که تاکنون ۶۵۰ میلیارد تومان آن تامین شده است و به ۴۵۰ میلیارد تومان دیگر نیاز است تا بیمارستان تکمیل و تحویل بهره‌بردار شود .

    |

    همکاری دو کشور ایران و ژاپن در خصوص بهسازی لرزه‌ای بیمارستان‌ها در قالب بخشنامه و ضوابط برای ساخت سایر پروژه‌های بیمارستانی نیز در دستور کار قرار گرفته است .

    |

    بر اساس آمارها سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات عمومی و دولتی بیش از ۲۵۱ بیمارستان با ۲۴ هزار و ۴۴۳ تخت را ساخته و تحویل بهره‌بردار داده است .

    |

    نظرات کاربران