در حال بارگذاری ...

انعقاد تفاهم‌نامه صندوق سرمایه‌گذاری طرح حرم‌های مطهر و صندوق ذخیره بسیجیان

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، تفاهم‌نامه همکاری صندوق سرمایه‌گذاری طرح حرم‌های مطهر و صندوق ذخیره بسیجیان برای نوسازی و بهسازی بافت‌های فرسوده پیرامون حرم‌های مطهر به امضا رسید .

آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری‌های صندوق سرمایه‌گذاری طرح حرم‌های مطهر و صندوق ذخیره بسیجیان با حضور مدیران عامل دو مجموعه به منظور سرمایه‌گذاری و اجرای پروژه‌های بافت پیرامون حرم‌های مطهر حضرت امام رضا(ع) در شهر مشهد مقدس ، حضرت معصومه(س) در شهر قم ، حضرت احمدابن موسی(ع) در شهر شیراز و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در شهر تهران (ری) برگزار و انعقاد شد .

میلاد امینی مدیرعامل صندوق سرمایه‌گذاری طرح حرم‌های مطهر با بیان اینکه استفاده از ظرفیت صندوق ذخیره بسیجیان در خدمت‌رسانی مطلوب به زائرین در راستای اجرای پروژه‌های اقامتی و مشارکت در تکمیل زائرسراهای استانی ارزان‌قیمت و نیز نوسازی واحدهای مسکونی و اجرای پروژه‌های محرک توسعه در بافت پیرامون حرم‌های مطهر برای مجاورین اقدامی ارزشمند برای تسریع در اجرای طرح‌های توسعه شهری اطراف حرم‌های مطهر است .

احمد اسفندیاری مدیرعامل صندوق ذخیره بسیجیان نیز در این مراسم انعقاد تفاهم‌نامه را همکاری و هم‌افزایی مشترک بین دو مجموعه برای امر نوسازی و بهسازی بافت‌های فرسوده پیرامون حرم‌های مطهر ضروری دانسته و شرایط لازم برای آسایش زائرین و مجاورین فراهم می‌شود .




نظرات کاربران