در حال بارگذاری ...

خرید و فروش امتیاز واحدهای مسکن ملی غیر قانونی است

داشتن یک برگه تاییدیه به هیچ وجه به معنی واجد شرایط بودن متقاضی و تحویل واحد به ایشان نیست .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست معاونت مسکن و بازآفرینی شهری راه و شهرسازی کردستان با اشاره به غیر قانونی بودن خرید و فروش واحدهای مسکن ملی گفت : فروش امتیاز واحدهای مسکن ملی غیر قانونی بوده و مشکلات حقوقی بسیاری را برای خریدار و فروشنده ایجاد خواهد کرد .

مصطفی رضایی اظهار کرد : براساس اطلاعاتی که به ما رسیده برخی از شهروندان نسبت به خرید و فروش واحدهای مسکن ملی به استناد برگه تاییدیه سامانه اقدام ملی مبادرت می کنند که اینکار مشکلات عدیده حقوقی را ایجاد کرده است .

رضایی ادامه داد : داشتن یک برگه تاییدیه به هیچ وجه به معنی واجد شرایط بودن متقاضی و تحویل واحد به ایشان نیست .

وی خاطر نشان کرد : از هم استانی های عزیز تقاضامندم به هیچ وجه نسبت به خرید و فروش امتیاز واحدهای مسکن ملی اقدام نکنند چون در نهایت مشکلات زیادی را برای هر دوطرف فروشنده و خریدار ایجاد خواهد کرد .




مطالب مرتبط

شهرک دولتی دورخ دره که طرح جامع آن به تصویب رسید ظرفیت پذیری بیش از ۲۸ هزار نفر را دارد که این خود گام بزرگی در جهت تامین زمین متقاضیان نهضت ملی مسکن در شهر سقز است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، به گفته سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی کردستان با اجرای ۲۷ مورد عملیات رفع تصرف در سطح استان کردستان ، ...

|

از ظرفیت‌هایی که در قانون بودجه و برنامه هفتم هم لحاظ شده ، بسته‌های تشویقی ۱۹ گانه برای بافت‌های فرسوده است که توسط شهرداری‌های استان بر اساس شرایط خاص هر شهر بومی سازی شده و با اخذ مصوبه از کمسیون ماده پنج هم اکنون در حال اجرا است که امیدواریم ساکنین و متقاضیان محلات مورد ...

|

در بیشتر شهرهای استان اراضی مناسبی برای الحاق به آن شهر شناسایی و به شورای عالی شهرسازی ارسال شده که در صورت تصویب و ابلاغ این اراضی ، تامین زمین مسکن حمایتی در تعهد مطابق با تعهدات انجام می‌شود .

|

مهمترین مشکل طرح نهضت ملی مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد نبود زمین در شهر یاسوج و همکاری نامطلوب بانک‌ها در خصوص اجرای این طرح است .

|

نظرات کاربران