در حال بارگذاری ...
  • مشارکت بخش خصوصی برای تولید مسکن تقویت می‌شود

    با توجه به نیاز کشور به مسکن به دنبال راهکارهایی برای تامین مالی مسکن و تکمیل چرخه تولید هستیم تا حداقل وابستگی به منابع دولتی ایجاد شود و در عین حال ، نظرات بخش خصوصی نیز در چرخه تولید مسکن برای مشارکت در ساخت و ساز اعمال شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان با اشاره به اینکه مشارکت بخش خصوصی برای تولید مسکن تقویت می‌شود از تشکیل دبیرخانه تعامل دولت با بخش خصوصی برای تولید مسکن در وزارت راه و شهرسازی ، خبر داد .

    محمود محمودزاده از تشکیل دبیرخانه تعامل دولت با بخش خصوصی برای تولید مسکن خبر داد و گفت : جلسات متعددی با حضور فعالان بخش مسکن ، تامین‌کنندگان منابع مالی ، سازندگان ، معاونت‌های علمی ریاست جمهوری ، سازمان بورس ، بانک مرکزی ، بانک مسکن و همه فعالان عرصه مسکن تشکیل شده است که هدف آن تسهیل‌گری در تولید مسکن و مشارکت بخش خصوصی است .

    معاون مسکن و ساختمان تصریح کرد : با توجه به نیاز کشور به مسکن به دنبال راهکارهایی برای تامین مالی مسکن و تکمیل چرخه تولید هستیم تا حداقل وابستگی به منابع دولتی ایجاد شود و در عین حال ، نظرات بخش خصوصی نیز در چرخه تولید مسکن برای مشارکت در ساخت و ساز اعمال شود .  

    محمودزاده همچنین از تشکیل ۶ کارگروه تخصصی در دبیرخانه تعامل دولت با بخش خصوصی برای تولید مسکن در وزارت راه و شهرسازی خبر داد و گفت : کارگروه‌های تامین مالی ، تامین زمین ، صنعتی‌سازی و مدل‌های جدید ساخت‌و‌ساز ، صدور خدمات فنی و مهندسی ، ضوابط و مقررات در وزارت راه و شهرسازی تشکیل می‌شود .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، بذرپاش با تاکید بر اینکه سیاست دولت سیزدهم مداخله حداکثری دولت در بخش مسکن برای جبران کاهش تولید در این بخش بود ، گفت : کاهش ...

    |

    موضوع زیرساخت‌ها در طرح‌های اقدام ملی مسکن به طوری جدی دنبال می‌شود و امیدوارم تا یک ماه آینده با جذب یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از صندوق ملی مسکن ، سایت‌های مسکن استان پویاتر شوند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت : بر اساس ابلاغ سرپرست ریاست‌جمهوری ، سقف تسهیلات ۸۰۰ میلیون تومانی مسکن ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، هادی عباسی‌اصل معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در نشست خبری که در محل ساختمان دادمان با موضوع ارایه گزارشی از ...

    |

    میزان قابل‌توجهی از واحدهای مسکونی ما در شهر تهران را بافت فرسوده تشکیل می‌دهد . نوسازی بافت فرسوده می‌تواند حل مشکلات اجتماعی و فرهنگی را نیز در پی داشته باشد .

    |

    نظرات کاربران