در حال بارگذاری ...
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی در جنوب شهرستان کرمان

    همکاران ما در طول شبانه روز آماده دریافت گزارشات مردمی برای اقدام به رفع تصرف اراضی از دست زمین خواران هستند و مردم می توانند با شماره تلفن ۱۶۵۶ گزارشات خود را اعلام کنند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان از رفع تصرف ۸۰۰۰متر مربع از اراضی ملی به ارزش ۲۷ میلیارد ریال در شهرهای جنوب کرمان خبر داد .

    حسین کمالی  گفت : در اسفند ماه امسال با حمایت دستگاه قضایی و نیروی انتظامی ۸۰۰۰ متر مربع زمین به ارزش ۲۷ میلیارد ریال از اراضی ملی در ۲۵ مورد رفع تصرف شده است .

    وی با تشریح اقدامات انجام شده اظهار داشت : عمده این تصرف ها در شهرستان های جیرفت ۳۰۰ متر مربع ، رودبار جنوب ۷۵۰۰ متر مربع ، فاریاب ۲۰۰ متر مربع بوده که از دست متصرفان رفع تصرف شده است .

    کمالی بیان کرد : همکاران ما در طول شبانه روز آماده دریافت گزارشات مردمی برای اقدام به رفع تصرف اراضی از دست زمین خواران هستند و مردم می توانند با شماره تلفن ۱۶۵۶ گزارشات خود را اعلام کنند .




    مطالب مرتبط

    شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۹ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی اعلام کنند .

    |

    در این نشست که با حضور مدیران استانی و ستادی حوزه معماری و شهرسازی ، امور اراضی و حوزه جنگل‌ها ، مراتع و آبخیزداری برگزار شد ، مشکلات اعلام شده توسط استان‌ها مورد به مورد بررسی و اقدامات لازم برای حل این مشکلات انجام شد . 

    |

    ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

    |

    سیاست ما در صیانت از اراضی دولتی به عنوان بخشی از بیت‌المال همواره بر اقدامات پیشگیرانه بوده که این امر با تلاش‌های همکاران‌مان در یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن میسر شده است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، به گفته سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی کردستان با اجرای ۲۷ مورد عملیات رفع تصرف در سطح استان کردستان ، ...

    |

    نظرات کاربران