در حال بارگذاری ...
  • تعیین تکلیف ۴۸ هزار هکتار از اراضی در اختیار نیروهای مسلح

    مقدمات امضای این تفاهمنامه از سال ۹۷ آغاز شد و براساس این تفاهمنامه ۴۸ هزار هکتار از اراضی در اختیار ارگان های مختلف مرتبط با ستاد کل نیروهای مسلح تعیین تکلیف شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به اجرای تفاهمنامه سه جانبه وزارت راه و شهرسازی ، وزارت دفاع و پشتیبانی و ستاد کل نیروهای مسلح در ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها گفت : از ۱۰ استان برتر در اجرای مفاد این تفاهمنامه تقدیر شده است .

    احمد اصغری مهرآبادی از اجرای تفاهمنامه سه جانبه وزارت راه و شهرسازی ، وزارت دفاع و پشتیبانی و ستاد کل نیروهای مسلح در ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها خبر داد و اظهار کرد : از ۱۰ استان برتر در اجرای مفاد این تفاهمنامه تقدیر شده است . مقدمات امضای این تفاهمنامه از سال ۹۷ آغاز شد و براساس این تفاهمنامه ۴۸ هزار هکتار از اراضی در اختیار ارگان های مختلف مرتبط با ستاد کل نیروهای مسلح تعیین تکلیف شد .

    معاون وزیر راه و شهرسازی اجرای این تفاهمنامه را یکی از مواردی خواند که در ارزیابی عملکرد سال ۹۹ ادارات کل راه و شهرسازی موثر بوده است .

    وی تامین زمین برای اجرای طرح های تولید مسکن را مهمترین اولویت سازمان ملی زمین و مسکن در تحقق وظایفش خواند و اظهار داشت : تدوین تفاهمنامه‌های مشترک بین نهادهای حاکمیتی یکی از راهکارهای موثر برای تامین زمین است .




    مطالب مرتبط

    ۱۸ هزار هکتار زمین در مراحل تصویب داریم که این ارقام می‌تواند زمینه‌های ساخت مسکن را متحول کند . قبل از دولت سیزدهم اقداماتی جدی در زمینه مسکن صورت نگرفته بود؛ چرا که برنامه‌ای جدی‌ وجود نداشت و همین مسئله عقب ماندگی قابل توجهی در حوزه مسکن ایجاد کرده بود . 

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، ارسلان مالکی ، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

    |

    سیاست ما در صیانت از اراضی دولتی به عنوان بخشی از بیت‌المال همواره بر اقدامات پیشگیرانه بوده که این امر با تلاش‌های همکاران‌مان در یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن میسر شده است .

    |

    در دولت سیزدهم توفیقات زیادی در بخش مسکن حاصل شده است . تاکنون بیش از ۴۸ هزار هکتار زمین به محدوده شهرها الحاق کردیم که این اقدام در دولت‌های قبلی بی‌سابقه بوده است .

    |

    تاکنون عملیات اجرایی بیش از ۲ میلیون و ۶۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده و این واحدها به محض تکمیل به متقاضیان تحویل داده خواهند شد .

    |

    نظرات کاربران