در حال بارگذاری ...
  • راهبری فرایند واگذاری اراضی با کاربری‌ تولیدی و صنعتی

    در سال جهش تولید ، علاوه بر آغاز عملیات اجرایی ۶ هزار و ٣۶٨ واحد طرح اقدام ملی مسکن ساخت ۴ هزار و ۶٣٧ واحد مسکن مهر تکمیل شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در نشست با مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی چگونگی تخصیص اراضی به کاربری‌های تولیدی ، صنعتی ، خدماتی و گردشگری را با اولویت تسهیل‌گری فرایند اجرای طرح‌های اشتغالزایی بررسی کرد .

    بررسی نحوه واگذاری اراضی به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در مناطق روستایی جهت تولید و عرضه مسکن ، پیگیری پیشرفت اجرایی طرح اقدام ملی مسکن آذربایجان‌غربی و تصمیم‌گیری در خصوص رفع مشکلات پروژه‌های باقی‌مانده مسکن مهر نیز در این نشست مطرح شد .

    احمد اصغری مهرآبادی ، به همراه مدیرکل راه و شهرسازی استان از اقدامات بازطراحی و اصلاح فضای اداری مجموعه راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی بازدید کرد و گفت : اقدامات ارزشمندی برای ایجاد زیرساخت‌های ارائه خدمات مطلوب و ارتقای رفاه کارکنان در محیط اداری این مجموعه انجام شده است .

    مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در این بازدید گفت : در سال جهش تولید ، علاوه بر آغاز عملیات اجرایی ۶ هزار و  ٣۶٨ واحد طرح اقدام ملی مسکن ساخت ۴ هزار و ۶٣٧ واحد مسکن مهر تکمیل شده است .

    سیدمحسن حمزه لو تصریح کرد : ساماندهی فضاهای اداری از مهم‌ترین رویکردهای مجموعه راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی تعیین شده که تغییر و اصلاح فضاها جهت تسهیل در خدمات‌رسانی به مردم ، پویایی و فراهم‌سازی موجبات سلامت شغلی کارکنان و نیز افزایش مقاومت سازه‌های اداری با رویکرد پدافند غیرعامل به مساحت تقریبی ۲۷۰ مترمربع از محل منابع مالی تعمیرات سازمان ملی زمین و مسکن اجرا می‌شود .

    لازم به ذکر است پیش از این نیز بهینه‌سازی فضای اداری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با رعایت اصل بهره‌وری در مساحت ٣۶٠ مترمربع اجرا شده است .




    مطالب مرتبط

    باقیمانده مبلغ در نظر گرفته شده برای تأمین آسانسورهای پروژه‌های مسکن مهر پس از هزینه کرد بخش اول و تأیید انجام کار و بر اساس پیشرفت پروژه پرداخت خواهد شد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی موظف به خرید تمام تجهیزات تا پایان تیر ماه امسال شده‌ است .

    |

    ۱۸ هزار هکتار زمین در مراحل تصویب داریم که این ارقام می‌تواند زمینه‌های ساخت مسکن را متحول کند . قبل از دولت سیزدهم اقداماتی جدی در زمینه مسکن صورت نگرفته بود؛ چرا که برنامه‌ای جدی‌ وجود نداشت و همین مسئله عقب ماندگی قابل توجهی در حوزه مسکن ایجاد کرده بود . 

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، داریوش بلدی ، معاون توسعه و عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سعید غفوری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در نشست خبری که با موضوع ارایه گزارشی از عملکرد ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، ارسلان مالکی ، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

    |

    نظرات کاربران