در حال بارگذاری ...

مسکن مهر استان تهران به ایستگاه آخر رسید

در سال جاری موانع موجود بر سر راه سایت های مسکن اقدام ملی در شهرستان های استان را رفع خواهیم کرد و در این خصوص آماده مذاکره با شهرداری های مربوطه هستیم .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از پایان مسکن مهر این اداره کل خبر داد و اعلام کرد تنها مالکان شصت واحد باقیمانده پیشوا باید برای دریافت کارت تقسیط مراجعه کنند .

خلیل محبت خواه با اعلام این خبر گفت : مالکان مسکن مهر پیشوا (۶۰ واحد باقیمانده) برای دریافت کارت قسط مراجعه کنند .

وی همچنین از واگذاری۱۰۰ هزار و ۲۱۱ عدد واحد مسکن مهر خبر داد و گفت : در سال جاری موانع موجود بر سر راه سایت های مسکن اقدام ملی در شهرستان های استان را رفع خواهیم کرد و در این خصوص آماده مذاکره با شهرداری های مربوطه هستیم .

وی اعتماد انبوه سازان برای شروع پروژه های اقدام ملی استان را سرمایه اداره کل عنوان کرد و گفت : در این زمینه با فرمانداران نیز مذاکراتی خواهیم داشت .

وی پیشرفت پروژه های افتتاح شده در شهر جدید پرند و پردیس را به ترتیب ۸۴ درصد و ۶۹ درصد اعلام کرد .




مطالب مرتبط

در بسته افتتاح جدید و در نشستی که با حضور معاون عمرانی استاندار تهران و مدیران عامل دستگاه‌های خدمات‌رسان آب ، برق ، گاز در پرند برگزار شد ، مقرر شده است تا با انجام به موقع اقدامات دستگاه‌های خدمات‌رسان ، حدود ۷۰۰ واحد باقیمانده مسکن مهر تعاونی‌ها و همچنین یکهزار و ۲۰۰ ...

|

با توجه به تاکید وزیر راه و شهرسازی در خصوص موضوع نصب دوربین روی پروژه‌های نهضت ملی مسکن از سایت های آماده سازی و همچنین سایت‌های اجرایی مسکن حتی مساکن مهر باقیمانده ، نصب دوربین با زاویه دید مناسب در اولویت قرار بگیرد .

|

رسیدگی به محلات بافت ناکارآمد شهری با گونه تاریخی و سکونتگاه‌های غیر رسمی در شوشتر از جمله برنامه‌های بازآفرینی شهری در این شهرستان است . یکی از مشکلات مهم در حوزه تسهیلات بافت فرسوده نداشتن سند مالکیت متقاضیان در بافت ناکارآمد شهری است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با حضور در سایت ۲۳ هکتاری نهضت ملی مسکن ، روند ساخت ۳۳۶ خانه یک طبقه حیاط دار جایگزین مسکن ...

|

تخمین زده شده است که در کشور قریب به ۵۰۰ هزار خانه خالی وجود دارد و تاکنون ۱۲۰ هزار واحد مسکونی خالی به سازمان امور مالیاتی معرفی شده‌اند .

|

نظرات کاربران