در حال بارگذاری ...
  • مسکن مهر استان تهران به ایستگاه آخر رسید

    در سال جاری موانع موجود بر سر راه سایت های مسکن اقدام ملی در شهرستان های استان را رفع خواهیم کرد و در این خصوص آماده مذاکره با شهرداری های مربوطه هستیم .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از پایان مسکن مهر این اداره کل خبر داد و اعلام کرد تنها مالکان شصت واحد باقیمانده پیشوا باید برای دریافت کارت تقسیط مراجعه کنند .

    خلیل محبت خواه با اعلام این خبر گفت : مالکان مسکن مهر پیشوا (۶۰ واحد باقیمانده) برای دریافت کارت قسط مراجعه کنند .

    وی همچنین از واگذاری۱۰۰ هزار و ۲۱۱ عدد واحد مسکن مهر خبر داد و گفت : در سال جاری موانع موجود بر سر راه سایت های مسکن اقدام ملی در شهرستان های استان را رفع خواهیم کرد و در این خصوص آماده مذاکره با شهرداری های مربوطه هستیم .

    وی اعتماد انبوه سازان برای شروع پروژه های اقدام ملی استان را سرمایه اداره کل عنوان کرد و گفت : در این زمینه با فرمانداران نیز مذاکراتی خواهیم داشت .

    وی پیشرفت پروژه های افتتاح شده در شهر جدید پرند و پردیس را به ترتیب ۸۴ درصد و ۶۹ درصد اعلام کرد .




    مطالب مرتبط

    در بسته افتتاح جدید و در نشستی که با حضور معاون عمرانی استاندار تهران و مدیران عامل دستگاه‌های خدمات‌رسان آب ، برق ، گاز در پرند برگزار شد ، مقرر شده است تا با انجام به موقع اقدامات دستگاه‌های خدمات‌رسان ، حدود ۷۰۰ واحد باقیمانده مسکن مهر تعاونی‌ها و همچنین یکهزار و ۲۰۰ ...

    |

    با توجه به تاکید وزیر راه و شهرسازی در خصوص موضوع نصب دوربین روی پروژه‌های نهضت ملی مسکن از سایت های آماده سازی و همچنین سایت‌های اجرایی مسکن حتی مساکن مهر باقیمانده ، نصب دوربین با زاویه دید مناسب در اولویت قرار بگیرد .

    |

    رسیدگی به محلات بافت ناکارآمد شهری با گونه تاریخی و سکونتگاه‌های غیر رسمی در شوشتر از جمله برنامه‌های بازآفرینی شهری در این شهرستان است . یکی از مشکلات مهم در حوزه تسهیلات بافت فرسوده نداشتن سند مالکیت متقاضیان در بافت ناکارآمد شهری است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با حضور در سایت ۲۳ هکتاری نهضت ملی مسکن ، روند ساخت ۳۳۶ خانه یک طبقه حیاط دار جایگزین مسکن ...

    |

    تخمین زده شده است که در کشور قریب به ۵۰۰ هزار خانه خالی وجود دارد و تاکنون ۱۲۰ هزار واحد مسکونی خالی به سازمان امور مالیاتی معرفی شده‌اند .

    |

    نظرات کاربران