در حال بارگذاری ...
  • رفع تصرف بیش از ۷ هزار مترمربع از اراضی ملی و دولتی استان ایلام در ایام نوروز

    مردم در معاملات خود شرایط احتیاط را رعایت کرده و پس از استعلامات لازم از اداره کل راه و شهرسازی ، نسبت به خرید ملک اقدام کنند و در برخورد با زمین‌خواری با شماره تلفن شبانه روزی ۱۶۵۶ یگان حفاظت اطلاع دهند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از رفع تصرف بیش از ۷ هزار متر مربع از اراضی ملی و دولتی استان ایلام در ایام نوروز خبر داد و ارزش ریالی این میزان رفع تصرف را بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان عنوان کرد .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام با اشاره به اقدامات انجام گرفته در رفع تصراف اراضی ملی و دولتی استان در ایام نوروز اظهار داشت :‌ یگان حفاظت اراضی ملی و دولتی این اداره کل با تمام توان به صورت شبانه روز در ایام تعطیلات نوروز علاوه بر جلوگیری از تصرف اراضی ملی و دولتی طی ۱۵ مورد عملیات رفع تصرف ۷۰۵۰ متر مربع از اراضی ملی و دولتی سطح استان به ارزش بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان از تصرف اشخاص سودجو خارج کرد .

    عبدالله بهادری با بیان اینکه افراد فرصت طلب و سودجو از عدم آگاهی و شناخت مردم به قوانین سوء استفاده می‌کنند ، تصریح کرد : مردم در معاملات خود شرایط احتیاط را رعایت کرده و پس از استعلامات لازم از اداره کل راه و شهرسازی ، نسبت به خرید ملک اقدام کنند و در برخورد با زمین‌خواری با شماره تلفن شبانه روزی ۱۶۵۶ یگان حفاظت اطلاع دهند .

    بهادری ضمن قدردانی از همراهی و همدلی نیروی انتظامی و دستگاه قضا در رفع تصرف اراضی استان گفت : صاحبان ماشین‌آلات سنگین (لودر ، بیل مکانیکی ، کامیون و ...) توجه داشته باشند ، در صورت هرگونه همکاری با متصرفین اراضی در جهت تسطیح زمین و آماده‌سازی ساخت‌وساز غیر مجاز ماشین‌آلات آنان جهت فرایند قضایی توقیف می‌شود .




    مطالب مرتبط

    موارد گزارش شده مربوط به شش شهر تهران ، دماوند ، پردیس ، رباط‌کریم ، ملارد و اسلام‌شهر بوده است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از غیر قانونی بودن خرید و فروش امتیاز واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن طبق ماده ۱۳ قانون ...

    |

    در ۳ سال اخیر ، ۴۷۵.۸ هکتار از اراضی ملی و دولتی در گستره شهرهای استان اصفهان ، با هوشیاری و تلاش عوامل یگان حفاظت اراضی استان از چنگال متصرفات خارج و رفع تعرض شد . بازگشت این اراضی به بیت‌المال با اجرای ۹۴ فقره حکم قطعی قضایی و ۲۸۰ مورد رفع تصرف فوری انجام شده است .

    |

    ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

    |

    بر این اساس پیگیری‌های لازم انجام شد و حدود ۲۵ هزار متر مربع از اراضی دولت به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن ، واقع در شهر بهاران ، جهت اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (متقاضیانی که فرزند سوم به بعدشان پس از ۲۴ مهرماه ۱۴۰۰ متولد شده باشند) و خانوارهای دارای چهار ...

    |

    نظرات کاربران