در حال بارگذاری ...
  • تاکید بر تسریع در احداث واحدهای طرح اقدام ملی مسکن استان ایلام

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در جلسه با مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بر تسریع احداث واحدهای طرح اقدام ملی مسکن استان تاکید کرد .

    در این جلسه عبدالله بهادری با اشاره به واگذاری زمین از طرف راه و شهرسازی استان برای احداث واحدهای طرح اقدام ملی مسکن گفت : احداث واحدهای این طرح به کارگزاری های مختلف از جمله بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ،  ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و ... واگذار شده است و این کارگزای ها می بایست هر چه سریع تر احداث واحدهای طرح اقدام ملی مسکن در سطح استان ایلام را آغاز کنند .

    لازم به ذکر است در استان ایلام برنامه ریزی برای احداث ۱۰۵۳۰ واحد در طرح اقدام ملی مسکن در دست اقدام است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از غیر قانونی بودن خرید و فروش امتیاز واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن طبق ماده ۱۳ قانون ...

    |

    هم اکنون در شهرها و روستاها ۴۹۳ هزار و ۱۵۵ واحد در دست اجرا قرار دارد .  

    |

    پروژه ۱۶۰ واحدی بنیادمسکن انقلاب اسلامی هم‌اکنون با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد در حال اجرا و عملیات نازک‌کاری آن آغاز شده است . هم‌اکنون ۲۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان در حال ساخت است .

    |

    تاکنون هزار و ۴۳۵ نفر از متقاضیان این طرح انصراف داده‌اند و ۹۶۲ متقاضی هم در انتظار بررسی هستند . در حوزه املاک و حقوقی ، واگذاری سه قطعه زمین خود مالکی در طرح نهضت ملی مسکن انجام شد که توسط شرکت تعاونی مسکن با پیشرفت ۳۰ درصدی در حال اجراست .

    |

    اداره کل راه و شهرسازی استان به‌عنوان کارفرما و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به‌عنوان کارگزار واحدهای مسکونی و مجری طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان کوثر است .

    |

    نظرات کاربران