در حال بارگذاری ...

تخصیص ۲۵۰۰ واحد مسکونی از طرح اقدام ملی به اعضای نظام مهندسی ساختمان استان تهران

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در اولین جلسه هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران و براساس نظر موافق وزارت راه و شهرسازی ، تخصیص ۲۵۰۰ واحد مسکونی به اعضای این سازمان تصویب شد .

یکصد و دوازدهمین جلسه دوره هشتم هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران و اولین جلسه سال ۱۴۰۰ با حضور و نظارت نماینده اداره کل راه و شهرسازی استان تهران برگزار شد .

در این جلسه اعضای هیات مدیره با ۱۹ رای موافق از ۲۱ نفر حاضر موضوع تخصیص ۲۵۰۰ واحد مسکونی از طرح اقدام ملی در شهرهای ایوانکی - پرند - هشتگرد برای اعضای سازمان نظام مهندسی براساس موافقت اخذ شده وزارت راه و شهرسازی را تصویب کردند .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در نشست مشترک با مدیرکل توسعه مهندسی ساختمان پیشنهاد داد تا به منظور شتاب بخشی به ساخت و ...

|

با تعامل انجام شده زمان بررسی نقشه های مربوط به بافت فرسوده را از ۶۵ روز به ۳۵ روز رسانده و مقرر است این زمان به کمتر از یک ماه برسد .

|

میزان قابل‌توجهی از واحدهای مسکونی ما در شهر تهران را بافت فرسوده تشکیل می‌دهد . نوسازی بافت فرسوده می‌تواند حل مشکلات اجتماعی و فرهنگی را نیز در پی داشته باشد .

|

حساسیت موضوع انتخابات نظام مهندسی بسیار بالاست و خوشبختانه ترکیب اشخاصی که امروز جهت عضویت در هیات اجرایی انتخابات نظام مهندسی اعلام آمادگی کرده اند ، از حیث انرژی و تجارب ارزنده شان ، نوید برگزاری انتخاباتی خوب ، بدون حاشیه با فرآیند اصولی را می دهد .

|

در حالی که افزایش سطح کیفیت خدمات آزمایشگاهی و واقعی شدن این خدمات قطعا نقش تعیین کننده‌ای در تعیین میزان سطح کیفیت خدمات آزمایشگاهی خواهد داشت .

|

نظرات کاربران