در حال بارگذاری ...
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکن اقدام ملی از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)

    این ستاد ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکن اقدام ملی است که این ستاد ساخت آن را به عهده گرفته و از امروز عملیات آن آغاز خواهد شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از آغاز ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکن از سوی این ستاد خبر داد و اظهار کرد ۱۰۰ هزار واحد از این مسکن‌ها، مربوط به طرح اقدام ملی مسکن است که عهده دار آن پس از ساخت ، وزارت راه و شهرسازی خواهد بود .

    محمد مخبر ، رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در حاشیه نمایشگاه برگزار شده از سوی این ستاد در جمع خبرنگاران اظهار کرد : یکی از محورهایی که در دستور کار ستاد اجرایی است ، مربوط به بحث ساخت و ساز مسکن در مناطق محروم و حوادث ایجاد شده‌ای است که پیش می‌آید و طی آن خانواده‌ها آسیب می‌بینند .

    وی گفت : امروز سه رویداد را شاهد خواهیم بود که نخستین آن بهره‌برداری از ۳۰ هزار واحد مسکونی ساخته شده در سراسر کشور است . همچنین ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی از سوی گروه‌های جهادی به عنوان مسکن محرومین شروع خواهد شد .

    رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تاکید کرد : از دیگر اقدامات ، این ستاد ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکن اقدام ملی است که این ستاد ساخت آن را به عهده گرفته و از امروز عملیات آن آغاز خواهد شد .

    وی با ابراز امیدواری نسبت به این که این واحدها طی ۱۸ ماه ساخته شده و تحویل وزارت راه و شهرسازی شوند ، اظهار داشت : اینکه چه کسانی مالک این واحدها خواهند شد ، در اختیار وزارت راه و شهرسازی خواهد بود .

     

    خبرنگار : سید علی سید صدر

     

     

     




    نظرات کاربران