در حال بارگذاری ...

الزام قانونی سرپرستان خانوار به ثبت اطلاعات سکونتی در سامانه املاک و اسکان

سرپرستان خانوار می‌توانند بر اساس آخرین رقم کدملی خود (سرپرست خانوار) مطابق با جدول زمانبندی ذیل به سامانه ملی املاک و اسکان کشور به نشانی http:amlak.mrud.ir . مراجعه کنند .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاونت مسکن و ساختمان در اطلاعیه‌ای جزئیات ثبت اطلاعات سکونتی خانوار در سامانه املاک و اسکان که از ۱۹ فروردین آغاز می‌شود و تا مدت ۲ ماه به طول می‌انجامد را اعلام کرد .

معاونت مسکن و ساختمان در اطلاعیه‌ای نسبت به درج اطلاعات ملکی و سکونتی در سامانه ملی املاک و اسکان کشور که از ۱۹ فروردین ماه آغاز خواهد شد، نکاتی را ارایه کرد .

در این اطلاعیه تاکید شده است: بر اساس تکلیف مقرر در اصلاحیه ماده ۵۴ مکرر قانون مالیات‌های مستقیم مصوب دی‌ماه ۱۳۹۹ ، کلیه سرپرستان خانوارها و مالکان واحدهای مسکونی مکلف هستند ، اطلاعات محل سکونت (اقامتگاه) و املاک تحت مالکیت خود را ظرف مدت ۲ ماه از تاریخ ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ در سامانه املاک و اسکان کشور درج کنند .

بدین منظور سرپرستان خانوار می‌توانند بر اساس آخرین رقم کدملی خود (سرپرست خانوار) مطابق با جدول زمانبندی ذیل به سامانه ملی املاک و اسکان کشور به نشانی http://amlak.mrud.ir . مراجعه کنند .

گفتنی است ، از تاریخ ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ کلیه سرپرستان خانوار می‌توانند بدون در نظر گرفتن آخرین رقم کد ملی خود برای درج اطلاعات مذکور به سامانه املاک و اسکان مراجعه کنند.

زمان‌بندی مراجعه به سامانه ملی املاک و اسکان جهت درج اطلاعات سکونتی و ملکی به شرح زیر است:

۱۹ و ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ مختص سرپرستان خانواری است که آخرین رقم کد ملی آنها ۹ است.

۲۱ و ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ مختص سرپرستان خانواری است که آخرین رقم کد ملی آنها ۸ است.

۲۳ و ۲۴ فروردین مختص سرپرستان خانواری است که آخرین رقم کد ملی آنها ۷ است.

۲۵ و ۲۶ فروردین مختص سرپرستان خانواری است که آخرین رقم کد ملی آنها ۶ است.

۲۷ و ۲۸ فروردین مختص سرپرستان خانواری است که آخرین رقم کد ملی آنها ۵ است.

۲۹ و ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ مختص سرپرستان خانواری است که آخرین رقم کد ملی آنها ۴ است.

۳۱ فروردین و اول اردیبهشت ۱۴۰۰ مختص سرپرستان خانواری است که آخرین رقم کد ملی آنها ۳ است.

۲ و ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ مختص سرپرستان خانواری است که آخرین رقم کد ملی آنها ۲ است.

۴ و ۵، ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ مختص  سرپرستان خانواری که آخرین رقم کد ملی آنها یک است .

۸ و ۹ اردیبهست ۱۴۰۰ مختص سرپرستان خانواری است که آخرین رقم کد ملی آنها صفر است .

تصریح می‌شود ، کلیه سرپرستان خانواری که موفق به ثبت‌نام در تاریخ اعلام نشوند ، می‌توانند از تاریخ ۱۰ اردیبهشت تا ۱۹ خرداد نسبت به ثبت اطلاعات سکونتی خود در سامانه املاک و اسکان اقدام کنند .




مطالب مرتبط

با توجه به ماده ۵۴ اصلاحی قانون مالیات‌های مستقیم ، چنانچه واحدهای مسکونی واقع در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در هر سال مالیاتی جمعاً افزون بر ۱۲۰ روز ساکن نداشته باشند ، به عنوان خانه خالی شناسایی خواهند شد و در صورت عدم خوداظهاری فرد ، مشمول مالیات خانه‌های خالی خواهند ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت : تلاش می‌کنیم تا از تمام ظرفیت وزارتخانه برای کاهش قیمت تمام شده پروژه های نهضت ملی ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست معاونت مسکن و ساختمان با تاکید بر اینکه اولویت دولت چهاردهم تامین مسکن اقشار نیازمند و کم درآمد جامعه است ، از ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست معاونت مسکن و ساختمان در حکمی سعید شاهین فر را به عنوان سرپرست دفتر طرح‌ریزی و پایش طرح‌های مسکن وزارت راه و ...

|

سازمان ملی زمین و مسکن ، شرکت بازآفرینی شهری ایران ، شرکت عمران شهرهای جدید و دیگر سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه وزارتخانه در بخش مسکن ضمن ارایه برنامه‌های پیشنهادی خود، تمامی منابع مالی مورد نیاز ، زیرساخت‌ها و دیگر موارد را به طور شفاف پیش‌بینی کنند تا کار با سرعت پیش برود .

|

نظرات کاربران