در حال بارگذاری ...
  • اولویت واگذاری زمین برای آماده سازی ساخت مسکن طرح اقدام ملی در استان همدان

    جهت استفاده از پتانسیل نیروها و کارشناسان استان نیز مقرر شد در صورت امکان پذیربودن تهیه طرح به مشاوران مربوطه داده شود و در راستای احقاق اهداف این پروژه اقدامات لازم صورت گیرد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان از برگزاری جلسه طرح اقدام ملی تولید مسکن با موضوع اولویت واگذاری زمین برای آماده سازی ساخت مسکن در استان خبر داد .

    داریوش حسینی بیان کرد : با توجه به ضرورت ساخت مسکن طرح اقدام ملی و تهیه زمین برای این امر ، الحاق اراضی با مالکیت دولتی به محدوده شهر در دستور کار اداره کل قرار گرفته است . در این راستا اراضی به میزان حدود ۷۰۰ هکتار در سطح استان به محدوده شهر الحاق شده که تصمیمات لازم جهت تهیه طرح برای این اراضی و آماده سازی آن صورت گرفته است .

    حسینی یادآور شد : جهت استفاده از پتانسیل نیروها و کارشناسان استان نیز مقرر شد در صورت امکان پذیربودن تهیه طرح به مشاوران مربوطه داده شود و در راستای احقاق اهداف این پروژه اقدامات لازم صورت گیرد .

    وی در پایان خاطرنشان ساخت : جلسات مربوط به این طرح نیز برای هماهنگی در خصوص انتخاب مشاور صورت گرفته است .




    مطالب مرتبط

    یکی از موضوعات ، مسکن بود که کشور دچار مشکل جدی در آن بوده است ، زیرا مدت زیادی به آن بی‌توجهی شد و این ، بار سنگین هزینه‌ و دغدغه‌ برای خانواده‌ها ایجاد کرد . قانون برای ساخت مسکن وجود داشت ، اما تفاوت رئیس جمهور شهید با دیگران ، مقیّد بودن به اجرای قانون بود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سخنگوی دولت با اشاره به رویکرد دولت دوازدهم در حوزه مسکن که خود را متولی ساخت مسکن نمی دانست ، گفت : با سیاست‌های دولت ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست ریاست جمهوری گفت : تا پایان ۴ سالی که قرار بود این دولت ادامه به رقم ۴ میلیون واحد مسکونی نزدیک می‌شویم که امید است ...

    |

    پیشرفت چشمگیر پروژه‌های نهضت ملی مسکن در گیلان منجر به امیدآفرینی در مردم شده و در فهوای این امید آفرینی ، اعتمادسازی صورت گرفته است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت : هرگونه خرید و فروش ، تنظیم اسناد صلح ، نقل و انتقال و فروش امتیاز پروژه‌های اقدام یا ...

    |

    نظرات کاربران