در حال بارگذاری ...

تاکید بر تسریع در احداث مسکن خانواده های معظم شهدا و ایثارگر استان ایلام

این تعداد واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن اجرایی خواهند شد .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در دیدار مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و راه و شهرسازی استان ایلام بر تسریع احداث مسکن خانواده های معظم شهدا و ایثارگر تأکید شد .

عبدالله بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در این دیدار گفت : تأمین زمین برای احداث مسکن خانواده های معظم شهدا و ایثارگر در اولویت این اداره کل می باشد و تا کنون این مهم برای شهرهای ایلام برای احداث ۴۰۰ واحد مسکونی و برای شهر ایوان برای ۷۰ واحد مسکونی محقق شده و تأمین زمین برای سایر شهرستان ها نیز در حال انجام است .

وی خاطر نشان کرد : این تعداد واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن اجرایی خواهند شد .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از غیر قانونی بودن خرید و فروش امتیاز واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن طبق ماده ۱۳ قانون ...

|

در اجرای مصوبات شورای حفظ حقوق بیت المال مقتدرانه با حمایت خاص قضایی و پشتیبانی انتظامی با هرگونه پدیده زمین خواری و تصرف اراضی ملی برخورد جدی به عمل آمده و از شهروندان خواست با مشاهده هر گونه زمین خواری و تصرف اراضی از طریق شماره مستقیم ۱۶۵۶ با این یگان همکاری لازم داشته ...

|

همه کسانی که قصد خرید زمین یا ملک در شهرهای استان ایلام را دارند می بایست ابتدا با مراجعه با مدیریت املاک و امورحقوقی اداره کل راه وشهرسازی استان استعلامات لازم در این خصوص را کسب نموده تا در دام افراد سودجو و زمین خوار گرفتار نشوند .

|

مردم ایلام می‌توانند از مشوق‌های طرح بافت‌های فرسوده استفاده کنند و برای تغییر بافت شهری و همچنین بهره‌مندی از مسکن ایمن و تسهیلات مربوطه اقدام کنند .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از اجرای احداث ۶۰۸۲ واحد نهضت ملی مسکن در استان ایلام خبر داد .

|

نظرات کاربران