در حال بارگذاری ...

رفع تصرف ۱۰۰۰ مترمربع از اراضی ملی در شهرستان طرقبه شاندیز

گشت حفاظت اراضی این اداره به صورت مستمر مشغول بازدید از حوزه استحفاظی بوده و با هرگونه تصرف اراضی ملی به شدت برخورد می کند .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان طرقبه شاندیز از خلع ید و رفع تصرف ۱۰۰۰ مترمربع از اراضی ملی شهرستان طرقبه شاندیز به ارزش ۲ میلیارد تومان خبر داد .

رضا ناصری تاجور با بیان اینکه این میزان رفع تصرف طی یک عملیات رفع تصرف فوری انجام شد ، گفت : متصرف اقدام به تصرف ، کاشت درخت در این اراضی واقع در روستای نغندر نموده بود که سریعا نسبت به جمع آوری درختان از اراضی دولتی و رفع تصرف اقدام شد .

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان طرقبه شاندیز همچنین به نقش مهم گزارش های مردمی در جلوگیری از تصرفات اراضی دولتی اشاره کرد و گفت : گشت حفاظت اراضی این اداره به صورت مستمر مشغول بازدید از حوزه استحفاظی بوده و با هرگونه تصرف اراضی ملی به شدت برخورد می کند .

وی در پایان اظهار داشت : شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۹ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه وشهرسازی خراسان رضوی اعلام کنند .




مطالب مرتبط

تیم‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی در سراسر استان ایلام به‌ صورت پیمایش روزانه در حال گشت زنی برای رصد اراضی ملی و دولتی تحت پوشش هستند و در صورت مشاهده موارد مربوط به تصرف این اراضی اقدامات قانونی لازم را انجام می‌دهند

|

گشت حفاظت اراضی این اداره کل به صورت مستمر مشغول بازدید از حوزه استحفاظی بوده و با هرگونه تصرف اراضی ملی به شدت برخورد می‌کند .

|

ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، به گفته سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی کردستان با اجرای ۲۷ مورد عملیات رفع تصرف در سطح استان کردستان ، ...

|

شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۹ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی اعلام کنند .

|

نظرات کاربران